Ez nem jött össze a miniszternek.
Az olvasók visszajelzései alapján sok gond adódott a MÁV által megszervezett vonatpótlással az 1-es számú vasútvonal hirtelen bejelentett felújítása miatt – hívta fel a figyelmet a telex.hu.
Múlt héten mi is beszámoltunk a MÁV múlt heti közleményéről, amely szerint „jelentősen módosul a menetrend hétfőtől a Budapest–Tatabánya–Győr–Hegyeshalom fővonalon, miután szeptember 18-án megkezdődik a Biatorbágy és Szárliget közötti szakasz felújítása”.
Korábban pedig arról is írtunk, hogy komoly konfliktus alakult ki a vasúttársaságot felügyelő Lázár János miniszter és a MÁV vezetése között. Az Építési és Közlekedési Minisztérium vezetője elrendelte a hegyeshalmi – Béccsel való közvetlen kapcsolata miatt nemzetközileg is kiemelt forgalmú – vonal felújítását, miután a sínek rossz állapota miatt sebességkorlátozásra volt szükség egyes szakaszokon, ám a MÁV vezetése a jelenlegi gazdasági helyzetben nem tudta előteremteni a szükséges forrásokat a projekthez.
Az ügy végül azzal zárult, hogy
Lázár kirúgta a vasúttársaság gazdasági vezérigazgató-helyettesét,
ezután pedig rögtön megindult a munka.
A most megindult felújításról a portál egyik olvasója ezt írta:
„Késő buszok, nem pontos menetrend,
több száz lemaradó ember a pótlóbuszokról,
néma, nem szolgáló önkormányzatok. A maradék vonatok közlekedése is borzasztó ötlet alapján megy, a buszok késve járnak közveszélyesek. Őskáosz”.
Volt olyan is, aki egyszerűen
legaljának nevezte a szervezést.
Október 26-ától teljes vágányzár várható három hétre. Az egyik utas szerint
onnantól a földi pokol vár rájuk.