Mi a fene történik a MÁV-nál? Megint nem járnak a vonatok egy szakaszon

Erre már tényleg nincsenek szavak.

Lázár János hétfőn a Parlamentben a kormány vasúti sikereit méltatta, mialatt a Déli pályaudvart lezárták, mert egy vonat a tiltó jelzés ellenére elindult, aztán lehalt a MÁV informatikai rendszere is, ami miatt óriási katyvasz volt a menetrendben.

Nincs ez másképp kedden sem. Ahogy már megszokhattuk: új nap, újabb lehalás a vasúttársaságnál. Most felsővezeték-hiba miatt nem járnak a vonatok egy szakaszon.

„Felsővezeték-hiba miatt átmenetileg nem közlekedhetnek a vonatok Pusztaszabolcs és Dunaújváros között”

– írták a Mávinform a Facebookon kedd délután.

Az S42-es és a Z42-es vonatok utasait Pusztaszabolcs és Dunaújváros között pótlóbuszok szállítják, Budapest és Dunaújváros között pedig hosszabb eljutási időre kell számítani.

A Mávinform tájékoztatása szerint késések várhatók ezen vonalon, de előfordulhat az is, hogy egy járat rövidebb útvonalon közlekedik vagy kimarad.

Hétvégén a havazás és egy felsővezeték-szakadás miatt mondott csődöt a MÁV: késtek a vonat, nem indultak el egyes járatok. Sokan a cudar hidegben dekkoltak a peronokon. A MÁV-vezér elismerte, hogy krízis helyzet volt, de szerinte mindent megtettek, ami tőlük telt.

Lázár János jobban teljesít!

A MÁV az Orbán-kormány alatt rendkívül alulfinanszírozott lett. Még októberben jelent meg a Magyar Közlönyben Lázár Építési és Közlekedési Minisztériumának új beruházási terve.

Mint kiderült, csak 4 milliárdot terveznek a vasútfejlesztésre, Vitézy Dávid, korábbi közlekedésért felelős államtitkár szerint ez nagyon kevés.

Kapcsolódó cikkünk:

Rendkívüli közleményt adott ki a MÁV a Déli pályaudvaron történt rémisztő jelzőmeghaladás után

(Mávinform/Facebook)

Valódi Hírek