Ha hétfő, akkor késesek, vonatkimaradások.
Betett a hétfő MÁV-nak
Még nem volt reggel hét, de a Mávinform Facebook-oldalán már hét különféle, az utasok életét megkeserítő problémáról tájékoztattak.
Nem ritka az ilyen hétindítás a MÁV-nál. Olyan okkal boldogították a vonattal munkába járókat, minthogy egy Gárdony és Dinnyés közötti sorompóhiba miatt
20-35 perccel megnőhet a menetidő a Budapest–Székesfehérvár vonalon,
vagy azzal, hogy
Szeged és Békéscsaba között két reggeli személyvonat helyett pótlóbusz közlekedik,
illetve azzal, hogy a Budapestről Miskolcra tartó 5:06-os személyvonat menetideje 50 perccel nőtt, mivel a mozdonyból
kifogyott az üzemanyag.
Ezenkívül bejelentették, hogy a ceglédi és lajosmizsei vonalon a reggeli vonatforgalomban változásokra, rövidebb útvonalon közlekedő járatokra kell számítani, mivel a Nyugati pályaudvaron tartott hétvégi váltókarbantartás műszaki okok miatt elhúzódott, így a reggeli csúcsforgalomban kevesebb vágányon tudják megfordítani a vonatokat a pályaudvaron.
Az elővárosi vonatok egy része csak Kőbánya-Kispestig jön be
Elképzelhetjük, hogy mennyire boldog lehet ettől az, aki az agglomerációból jár be reggelente dolgozni, és most bumlizhat Kökiről a tömött metróval, hogy legalább késve beérjen a munkahelyére. Teljesen életszerűtlen az a „szolgáltatás”, amit az állami vasút nyújt.
Azt is közölték, hogy a megváltozott menetrendben is adódhatnak újabb változások, ezért
arra kérik az utasokat, hogy tájékozódjanak a MÁV felületein.
Vasárnap pedig egy Ózd és Miskolc között közlekedő motorvonat közel másfél órán keresztül Sajóecsegen vesztegelt, miután menet közben kifogyott belőle az üzemanyag.
Kapcsolódó:
Érik a balhé? Lázár Jánosnak nehéz lesz kimagyaráznia, ami november első hétfőjén történt
Mi történt? Leállt egy vonat Miskolc közelében, mert elfogyott az üzemanyag