Máris beütött a katasztrófa? Furcsán indította a hetet a MÁV

Ha hétfő, akkor késesek, vonatkimaradások.

Betett a hétfő MÁV-nak

Még nem volt reggel hét, de a Mávinform Facebook-oldalán már hét különféle, az utasok életét megkeserítő problémáról tájékoztattak.

Nem ritka az ilyen hétindítás a MÁV-nál. Olyan okkal boldogították a vonattal munkába járókat, minthogy egy Gárdony és Dinnyés közötti sorompóhiba miatt

20-35 perccel megnőhet a menetidő a Budapest–Székesfehérvár vonalon,

vagy azzal, hogy

Szeged és Békéscsaba között két reggeli személyvonat helyett pótlóbusz közlekedik,

illetve azzal, hogy a Budapestről Miskolcra tartó 5:06-os személyvonat menetideje 50 perccel nőtt, mivel a mozdonyból

kifogyott az üzemanyag.

Ezenkívül bejelentették, hogy a ceglédi és lajosmizsei vonalon a reggeli vonatforgalomban változásokra, rövidebb útvonalon közlekedő járatokra kell számítani, mivel a Nyugati pályaudvaron tartott hétvégi váltókarbantartás műszaki okok miatt elhúzódott, így a reggeli csúcsforgalomban kevesebb vágányon tudják megfordítani a vonatokat a pályaudvaron.

Az elővárosi vonatok egy része csak Kőbánya-Kispestig jön be

Elképzelhetjük, hogy mennyire boldog lehet ettől az, aki az agglomerációból jár be reggelente dolgozni, és most bumlizhat Kökiről a tömött metróval, hogy legalább késve beérjen a munkahelyére. Teljesen életszerűtlen az a „szolgáltatás”, amit az állami vasút nyújt.

Azt is közölték, hogy a megváltozott menetrendben is adódhatnak újabb változások, ezért

arra kérik az utasokat, hogy tájékozódjanak a MÁV felületein.

Vasárnap pedig egy Ózd és Miskolc között közlekedő motorvonat közel másfél órán keresztül Sajóecsegen vesztegelt, miután menet közben kifogyott belőle az üzemanyag.

Kapcsolódó:

Érik a balhé? Lázár Jánosnak nehéz lesz kimagyaráznia, ami november első hétfőjén történt

Mi történt? Leállt egy vonat Miskolc közelében, mert elfogyott az üzemanyag

Valódi Hírek