Nevet vált az állam által megvásárolt cég.
Megszűnnek a Vodafone Magyarország, DIGI, Antenna Hungária és Invitech márkák, és január 1-jétől egységesen
One név alatt jelennek meg a magyar piacon.
A lakossági ügyfelek számára a One kínálja majd a mobil, vezetékes, és TV-szolgáltatásokat, valamint exkluzív tartalmakat az RTL és RTL+ platformokról.
Vállalati ügyfelek részére pedig adatközponti, felhő alapú és IT-biztonsági megoldásokat is biztosítanak majd.
A tervek szerint az üzleteket összevonják, így 135 helyen lesznek elérhetőek országszerte. Egységesednek az ügyfélszolgálati elérhetőségek is.
Az új arculatot és a márka szlogenje:
Minden pillanat számít.
A váltás nem érinti a meglévő ügyfelek szerződéseit vagy díjcsomagjaikat.
A Vodafone 1999-ben lépett be a magyar piacra, és a márkanév azóta ismertté vált az országban. A 4iG Nyrt. és
a magyar állam tavaly 660 milliárd forintért vásárolta fel a vállalatot,
és a márkaváltást Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport üzletfejlesztési és innovációs vezetője irányítja.
Kapcsolódó cikkünk:
Bajban a Vodafone? Orbánék alig győzik pumpálni a lóvét a részben államosított mamutcégbe
(Index nyomán)