Nincs vége: Tajtékzik a dühtől Lázár János a Coca-Cola-ügy miatt

Lázár a Coca-Cola kapcsán felröppent hírre úgy reagált, hogy ő imádja a narancsot.

A minap futott be a hír, miszerint a Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztériumhoz tartozó épületekben ezentúl semmilyen Coca-Cola terméket nem szolgálnak fel.

A tárcavezető nemrég a közösségi oldalán bírálta a Fanta gyártóját, a Coca-Colát, miután a hazai sajtóban elterjedt a hír, hogy Magyarországon alacsonyabb minőségű terméket árulhatnak ugyanazon név alatt, mint Olaszországban.

A Coca-Cola Magyarország friss közleményében hangsúlyozta, kiemelten fontosnak tartják, hogy olyan üdítőitalokat kínáljanak piacaikon, „amelyeket a fogyasztók kedvelnek”.

Kapcsolódó: Mi a frász folyik itt? Lázár János betiltotta a Coca-Colát

Lázár János a közösségi oldalán reagált az értesülésre, amely elmondása szerint kitaláció. Az építési és közlekedési miniszter friss posztjában azt ecsetelte, hogy ő bizony oda-vissza van a narancsért.

Lázár János bejegyzését változtatás nélkül idéztük

„Hanta! Sokat elmond a sajtóviszonyainkról, hogy egyetlen médium sem várta meg sem az ÉKM, sem az én válaszomat arra a kérdésre, vajon igaz-e, hogy betiltottam bizonyos üdítőket.

Mert persze nem igaz. (Gratulálok az álhír kiagyalójának: nagyot ment! Az érintett médiumoknak pedig multihirdetésekben gazdag nyarat kívánok.)

Fideszes politikus vagyok, szerintem az a jó, ha mindenben több narancs van, nem kevesebb. De az én módszerem a küzdelem, nem a tiltás. Klasszikussal szólva: válaszd a narancsot!”

Valószínűleg nem mindenki ugrál a narancsért

Épp a minap számoltunk be arról, hogy komoly gond van a MÁV-nál: több mint 10 ezer vonat késett, 560 pedig el sem indult a hőségriadó első 10 napja alatt.

„Minden esetben arra törekszünk, hogy a pótlás légkondicionált autóbuszokkal történjen meg. Ennek megfelelően a hőségriadó eddigi 12 napja alatt is mindig klímás autóbusszal pótoltuk a vasúti járatokat”

– közölte a vasúttársaság.

A pótlásra legtöbbször a jármű szolgálatképtelensége miatt volt szükség, de felsővezetéki és biztosítóberendezési hiba is hátráltatta a vasúti közlekedést. A MÁV megjegyezte, hogy a huzamos idejű magas hőhatás nem kíméli a többnyire túlkoros vasúti járműveket és berendezéseket sem, amelyek ilyenkor könnyebben és gyakrabban meghibásodhatnak.

A MÁV vezérigazgató-helyettese az RTL Híradónak kifejtette, hogy a vasúti kocsik 40-50 évesek, a gyártás során nem a mostani klimatikus viszonyokra készültek. Kormányos László hozzátette, minden munkatársuk azon dolgozik, hogy könnyebbé tegyék az utasok helyzetét.

Kapcsolódó: Nagy a baj: Teljesen taccsra vágta a MÁV-ot a kánikula (+videó)

Mondjuk ha a Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztérium nem törölte volna a járműbeszerzéseket, záros határidőn belül sokat javulna a helyzet. Jelenleg azonban az utasok inkább a csodára, vagy legalább a lehűlésre várhatnak.

(Lázár János/Facebook/Nyugati Fény)

Kapcsolódó:

A Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordul a DK a Coca-Cola olcsó trükkje miatt

Valódi Hírek