Kiszivárgott a minisztériumtól: Újabb brutális megszorítást készítenek elő a háttérben Lázárék

Nem, még mindig nincs vége!

Nem elég, hogy augusztus 1-jével 10 vasúti mellékvonalon szűnt meg a személyszállítási szolgáltatás, az illetékes, Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztérium a közlekedésszakmai kérdésekben dilettáns (!) közlekedési államtitkár, Nagy Bálint pecsétjével

újabb 7 vicinálison tervezi megszüntetni az utasforgalmat

értesült kormányzati forrásokból az iho.hu nevű vasúti szakportál.

Az oldal szerint nem lenne meglepetés, ha a Fehérgyarmat–Zajta, illetve a Nyíregyháza–Nyírbátor vonalszakaszra kerülne legközelebb lakat, de a Siófok–Kaposvár vasútvonalért is imádkozhatnak a helyiek és a vasútbarátok. Ezenfelül a Kiskunfélegyháza–Lakitelek–Kunszentmárton egy szakasza, illetve a Kiskunfélegyháza–Szentes–Orosháza vonal egy része is hóhérra várhat.

A hírhez hozzátartozik, hogy a tömegközlekedési ágazat legfontosabb hírvivőjeként szolgáló oldal szivárogtatta ki elsőként a 10, azóta bezárt vasútvonal megszüntetésének tervét – a tervből végül valóság lett. Ez tehát egyúttal is azt is jelenti, hogy érdemes komolyan venni a szaklap értesülését.

Az iho.hu kérdéseket küldött a minisztériumnak. Amint válaszolnak, mi is frissítjük cikkünket.

Valódi Hírek