Hatalmas számok: Kiderült, mennyibe került Orbánék bombás plakátkampánya

Ezzel is Rogán Antal járt jól.

Nettó 7 milliárd 874 millió forintos keretösszegre kötött szerződést a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.-vel és a Lounge Design Szolgáltató Kft.-vel egy új kommunikációs kampányra – tudta meg az rtl.hu a Miniszterelnöki Kabinetiroda hivatalos dokumentumaiból.

A megbízási díjért cserébe a feladat az

„Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása”.

A dokumentációból nem lehet kikövetkeztetni a pontos tematikát, de alighanem az újabb kormányzati plakát-, illetve médiakampányra – és az ehhez kapcsolódó „nemzeti konzultáció” hirdetésére – kötött szerződést Rogán hivatala, amely azt a fő üzenetet hivatott átvinni, hogy az Oroszország elleni európai uniós szankciók felelősek Magyarország nehéz gazdasági helyzetéért.

Az összeg 30 százaléka opciós, vagyis a teljes összeg 30 százalékát a megrendelő nem köteles elkölteni a cégek szolgáltatásaira. A szerződés egy

75 milliárd forintos,

még idén márciusban kötött keretmegállapodás része.

A szerződés szerint a feladatok között van a kreatív szövegírás, a nyomdai szolgáltatás, a filmgyártás, a médiatervezés és a rendezvényszervezés, szóval a komplett kampány minden elemét ez a két cég bonyolítja majd le.

A szerződést egyébként már július elején aláírták, de a dokumentáció csak október 13-án jelent meg (ráadásul a melléklet nélkül, amiből a pontos téma kiderülne). A szerződés pedig az aláírástól számítva az év utolsó napjáig vagy a keret kimerülésig hatályos.

Kapcsolódó:

https://nyugatifeny.hu/2022/10/19/nincs-vege-ujabb-kormanyzati-kulcsteruletet-vagtak-hozza-rogan-antalhoz

Valódi Hírek