Arany Delfin-díjjal ismerték el a felcsúti milliárdos nejének cégét.
Nagy a boldogság Várkonyi Andreánál, hiszen sikert sikerre halmoz Magyarország leggazdagabb emberének felesége. Saját könyvet írt, bekerült a TV2 igazgatóságába, most pedig Cannes-ban Arany Delfin-díjjal ismerték el Whitedog Média nevű cégét.
A felcsúti milliárdos feleségének ügynöksége a Gallio pulyka termékcsaládot kapta feladatul a megrendelőtől. Milyen érdekes egybeesés, hogy a termékeket a szarvasi Gallicoop, Magyarország legnagyobb pulyafeldolgozó üzeme gyártja, amely Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozik. Korábban írtunk róla ITT, hogy gyanús módon került a volt gázszerelő tulajdonába az üzem.
„Nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert egy olyan integrált márkabevezető kampányt hoztak létre a csomagolástervezéstől a TV-reklámig egy magyar cég számára, ami nemzetközi nagy brandek mellé emelte nem csak a Gallio márkát, hanem a mi ügynökségünket is”
– nyilatkozta Várkonyi.
A Cannes-i versenyen kiosztott Arany Delfin-díj a vállalati kommunikációs alkotások egyik legfontosabb elismerése, 2010 óta osztják ki minden évben a világ legkiválóbb reklám- és tévés filmjeinek, online alkotásainak és dokumentumfilmjeinek. Idén 900 pályázat érkezett.
A Whitedog Média más ügyfelével is a legjobbak közé került az Index szerint: a Mészáros és Mészáros Kft. CSR programja, a High-Tech Suli shortlistes lett jótékonysági imidzs film kategóriában.
Nézd meg te is az Arany Delfin-díjjal elismert reklámfilmet:
(via Index)