Csak az elmúlt egy hét során közel 300 ezer forintot áldoztak erre a célra.
2019. április 15-e és 2021. szeptember 6-a között összesen közel nyolcmillió – pontosan 7 911 623 – forintot költött a közszolgálati tévé portálja, a Híradó.hu „társadalmi kérdésekről, választásokról vagy politikáról” szóló hirdetésekre a Facebookon – derült ki a Magyar Hang cikkéből.
A közösségi oldalon elérhető nyilvános adatok alapján a lap azt írja,
csak az elmúlt hét napban 279 891 forintot áldozott a Híradó.hu erre a célra.
A Magyar Hang szerint a közmédia hírportálja szinte kizárólag olyan tartalmak hirdetésére költi ezt a pénzt,
amelyekben Karácsony Gergely főpolgármester, ellenzéki miniszterelnökjelölt-jelölt, illetve az ellenzéki előválasztás negatív kontextusban szerepel, illetve amelyben a Fidesz politikáját és Orbán Viktort dicsőítik.
Ám a portál szerint az elmúlt egy hét összesen 21 darab hirdetése között előfordul olyan is, ami magát, a Híradó műsorát ajánlja a facebookozók figyelmébe.
(Magyar Hang nyomán)