A járvány miatt tavaly veszteséges volt a DK webshopja, idén viszont masszív emelkedést érzékelnek a keresletben.
A koronavírus-járvány miatt tavaly hosszú idő után először veszteséges volt a Demokratikus Koalíció webshopja – írja az Mfor.hu.
A lap szerint miközben a korlátozások miatt 2020-ban az internetes kereskedelem fellendült, a politikai marketingre építő webshop nem volt jó üzlet a karantén időszakában.
A DK webshopját üzemeltető Déká Rendezvény Kft. (Déká) ugyanis tavaly veszteséggel zárt, a megelőző két évi nyereség után. A cég 26,3 millió forintos forgalom mellett 11,6 milliós veszteséget volt kénytelen elkönyvelni 2020-ban.
A párt webshopjában a címkézett, pártlogóval, a párt vezető arcaival díszített ruházati termékeket mellett bögréket, kulcstartókat, hűtőmágneseket, sőt gyufát és lufitartó pálcát is lehet vásárolni.
A járvány előtti évben, 2019-ben a Déká még 18,3 milliós nyereséggel zárt 54,2 milliós forgalom mellett. A Covid azonban visszavette a webshop forgalmát.
Sebián-Petrovszki László az mfor-nak elmondta, a veszteség egyik oka, hogy elmaradtak a rendezvények, ahol lehetőség lett volna árusításra, és a webshopban is visszaesett az érdeklődés, az idei évük viszont már jobban alakul.
„Miniszterelnök-jelöltünk, Dobrev Klára bejelentése óta a megrendelésekben masszív emelkedést érzékelünk,
és a rendezvényeinken kapható Dobrev Klárás bögre a slágertermék, a vasárnapi Kongresszusunkra külön extra mennyiséget kellett gyártatnunk”
– mondta a DK pártigazgatója.
Sebián-Petrovszki az egyéb termékek iránti érdeklődéssel kapcsolatban arról beszélt, a DK webshopja közel 10 éve működik, így már láthatók bizonyos tendenciák abban, hogy a szimpatizánsaik mikor és milyen termékek iránt érdeklődnek leginkább.
Így az eddigi tapasztalataik alapján a Special Feri termékeket inkább a fiatalok, a bögréket, kulcstartókat, könyveket elsősorban az idősebb korosztály tagjai vásárolják
(mfor.hu nyomán)