Dagad a botrány: Durván beszólt az osztrákoknak Lázár, ebből diplomáciai balhé jöhet

Igazi haladó szemléletről tanúskodik Lázár János: felemlegeti a régi sérelmeket a GYSEV megszerzése kapcsán.

Lázárék megszerezték a GYSEV-et

Büszkén jelentette be a Facebookon Lázár János:

a GYSEV végre magyar kézben van!

Az osztrákok „jogi mesterkedéseit” (sic!) a győri bíróság elutasította, így a magyar tőkeemelést bejegyezték, és mostantól minden a magyar érdekeket szolgálja.

Az új vezetés már készen áll, hogy

a síneket a nemzeti szuverenitás fővágányára állítsa.

Persze, ha valaki az elmúlt évtizedben (!) megpróbált vonattal közlekedni az országban, könnyen lehet, hogy inkább egy térképre nyomtatott sínhálózattal jutott volna gyorsabban A-ból B-be. A MÁV-nál ugyanis a hanyatlás megállíthatatlan, miközben a késések, kimaradó járatok és műszaki hibák már-már a menetrend részévé váltak. Vajon a GYSEV színvonalát is a MÁV-éhoz zülleszti a magyar állam?

Miniszter úr, vonatra fel!

Ha valóban kíváncsiak lennénk arra, milyen állapotban van a magyar állam kézben lévő vasúttársaság, javasolnánk, hogy üljön fel maga Lázár egy járatra, és vonatozzon el mondjuk Győrtől Záhonyig, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye legtávolabbi szegletéig. És mindazt, amit tapasztal, rögzítse a mobiltelefonjával, és aztán ossza is meg a nagyérdeművel. Természetesen az átszállásokkal, egy kis pótlóbuszozással fűszerezve, amely igazi magyar vasúti „élmény”…

Vajon akkor is ilyen diadalittas posztot írna, amikor a vonata három órát késik, fűtetlen kocsiban zötykölődik, és egy büfékocsi helyett csak egy megbízhatatlanul működő kávéautomata marad valamelyik állomáson a túléléshez?

Egyik ékes példa erre, amikor november végén (már sokadik alkalommal) káosz tört ki a MÁV vonalain, akkor Hadházy Ákos Lázár anyját emlegetve Kelenföldön fagyott szét, amíg a pécsi IC-re várt. Erről alább írtunk részletesen:

„K∗rva anyád, Lázár János!” Pokolian megszívta a cudar hidegben vonatra váró Hadházy (+videó)

De ne legyünk kishitűek! Most, hogy a GYSEV végre igazi magyar vonattársaság lett, biztosan minden sín egyenesebb lesz, a vonatok gyorsabbak, a peronok rendezettebbek, és az utasok végre nem a késésekről, hanem a nemzeti büszkeségről fognak beszélni. Hiszen ha a vonat nem érkezik meg időben, az csak az osztrák árnyékhatalom utolsó, kétségbeesett próbálkozása lehet.

(Lázár János/Facebook)

Kapcsolódó:

Kiszivárgott: Itt van Lázár „nagy” terve a MÁV fejlesztésére

Valódi Hírek