Rájár a rúd? Újabb katasztrófa történt Harry herceg felesége, Meghan Markle körül

Nem indult szerencsésen a 2025-ös év Meghan Markle esetében.

Információk szerint a sussexi hercegné árubirodalma válságban van. Ugyanis újabb márkáját, az American Riviera Orchardot napokkal a hercegné friss Netflix-sorozatának elindítása előtt átnevezték. Ez újabb márkakatasztrófa Meghan Markle számára? – tette fel a kérdést a Dailymail Online. A 43 éves sussexi hercegnő főzőműsora a hírek szerint a jövő hónapban indulhat a Netflixen.

Kim Kardashiant nem kapnád rajta ilyenen

A hercegnő máris éles kritikákat kapott az átnevezéssel kapcsolatban. Az American Riviera Orchard átnevezését kedden „teljes rohanásnak” nevezték az egy évvel ezelőtt készült „újrahasznosított” reklámok segítségével.

A portál azt is megjegyezte, hogy vállalkozás újraindítása már legalább 24 órával az Instagram-bejelentés előtt kiszivárgott az interneten. Továbbá alig két héttel azelőtt jelent meg, hogy új műsorát sugározni kezdték volna.

Egy meghatározó kommunikációs szakértő erről azt mondta:

„Nem kapnád rajta Kim Kardashiant, hogy ezt csinálja.”

As Ever

Az As Ever márka egy lélegzetelállító szelfi stílusú videóban indult tavaly. Az elképzelés szerint Meghan és híres barátai lekvárt és háztartási-kertészeti termékcsaládot dobnak piacra az Egyesült Államokban.

Meghan azt mondta követőinek, hogy évek óta nem tudta megosztani az étel és az otthon iránti szenvedélyét. The Tig című blogját és a közösségi oldalait is bezárta, amikor beleszeretett Harry hercegbe. Meghan hétfő esti bejelentése előtt az internetes nyomozók már felfedeztek egy Shopify-webhelyet, amelyet az As Ever termékeihez hozott létre, és a hercegnő főzésének egy nem látott képe látható.

A portál szerint feltételezhető, hogy a Sussex hercegnőjéről készült felvétel, amin egy keverőtállal látható, Meghan eredeti American Riviera Orchard-reklámja során készült, majdnem egy évvel ezelőtt.

Teljes rohanás volt a kampány

Rámutattak, hogy a hercegnő ugyanazt a fehér ruhát viseli, mint a korábbi kampányban, és vélhetően ugyanabban a konyhában van, amelyet a rövid előzeteshez forgattak tavaly március 14-én. Az ominózus fotót viszont hétfőn éjjel egy olyan kép váltotta fel, amelyen lányával, Lilibettel kéz a kézben ugrálnak a Montecito-kastély kertjében.

Egy márkaépítési szakértő kedden a portálnak azt mondta:

„Úgy tűnik, teljes rohanás volt – annak ellenére, hogy Meghan mit mond az As Everről, amely 2022-ig nyúlik vissza. Nyilvánvalóan el kellett hagyniuk az American Riviera Orchard-ot, ám az összes promóciót újrahasznosítják a védjegyvita miatt. A szivárgás tegnap történt, és el kell gondolkodni azon, hogy nem kényszerhatására cselekedett-e.”

Valódi Hírek