A Sameday hallgat, pedig még karácsony sincs, amivel a csomagküldő cég védekezhet.
A Sameday csomagküldő vállalatnál valami nem stimmel
Sorra érkeznek a panaszok a fogyasztóktól a Sameday nevű román csomagküldő vállalatra, ugyanis hetek óta késnek a megrendelt csomagok, ráadásul az ügyfélszolgálati munkatársak finoman fogalmazva sincsenek a helyzet magaslatán.
Káosz uralkodik a cégnél. A vásárlók arról panaszkodnak, hogy a Sameday rendszere teljesen összeomlott, elérhetetlenek és nem reagálnak a megkeresésükre. Van olyan, akinél
egy hete nincs nyoma a csomagjának.
A károsultak már egy Facebook-csoportot is létrehoztak. Ott panaszkodnak.
„Holnap a fogyasztóvédelemhez fordulok, mert telefonon nem lehet elérni őket, e-mailre egyáltalán nem válaszolnak”
– írta egyikük.
Akinek sikerül az ügyfélszolgálatot elérnie, az sem jár nagyobb szerencsével. Sokan órákon át próbálkoznak, de semmilyen választ nem kapnak. A Pénzcentrum egyik olvasója „sikerrel” járt, bár neki is azt mondták:
„egyhamar ne számítson arra, hogy megkapja a csomagját”.
Nem ez az első eset
Korábban a Packeta csomagautomata-hálózatánál tapasztaltak a fogyasztók ugyanilyen késéseket és fennakadásokot. A cég megerősítette: a csomagdömping okozta a problémát.
A hátterében elvileg a Temu online piactéren és a Vinted használtruha-alkalmazásnál megnövekedett megrendelésszám állhat.
A Sameday egyelőre nem reagált a kialakult helyzetre.
(Index nyomán)