Komoly céljuk van vele.
Közleményben tudatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), hogy minden adózót megkeres. Kérdőíves felméréssel vizsgálják az ügyintézői felületek korábbi fejlesztéseit,
kíváncsiak a felhasználói tapasztalatokra.
Az anonim kérdőív néhány perc alatt kitölthető, a NAV honlapjáról, a NAV ügyfélportálról (üpo) és a NAV telefonos ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszeréről (ücc), e felületek működéséről, használhatóságáról mondhatják el véleményüket.
Közleményükben hangsúlyozzák, hogy a kutatásban való részvétel önkéntes.
A kérdőívet az említett felületeket rendszeresen használó ügyfeleknek juttatja el az adóhatóság.
A NAV által közzétett linkre kattintva a Századvég nevét láthatjuk, így nincs kétségünk afelől, hogy a kutatás kiértékelésével a kormányközeli „elemzőcéget” bízták meg.
(Kiemelt képünkön Vágujhelyi Ferenc, a NAV elnöke látható)