Jönnek az akciók.
A Tesco június 1-től kiegészíti a vásárlóknak nyújtott kedvezményrendszerét a rendeletben előírt akciós árucikkekkel – jelentette be az áruházlánc. Hozzátették: 600 árgaranciás, hetente pedig 20 bombaáras, valamint nagyjából 1000 Clubcard-áras termékkínálatban a vállalat május elején további
több mint 2000 árucikkre vezetett be a korábbiaknál átlagosan 9,4 százalékkal alacsonyabb árakat.
Így a Tesco már eddig is jelentős, a hamarosan kötelező minimum 10 százaléknál rendszerint jóval nagyobb kedvezményeket nyújtott minden termékkörben – írta a piacesprofit.hu.
A június 1-től érvényes tescós akciók között pedig olyanokat találhatunk mint például
- az 50 százalék kedvezménnyel értékesített vaj,
- a 48 százalék kedvezményt tartalmazó tejföl
- és a 45 százalékkal olcsóbb friss zöldség.
Felhívták rá a figyelmet, hogy a Clubcard hűségkártyával rendelkező vásárlók hetente jellemzően 20 népszerű terméket találnak a polcokon,
a kedvezmények mértéke akár az 50 százalékot is elérheti.
Ezentúl pedig gondoltak a nyugdíjasokra is, akik keddenként 5 százalék kedvezményt kapnak vásárlásuk végösszegéből, feltéve, hogy használják a Clubcardjukat.
„A magyar vásárlóknak tartósan alacsony árakra van szükségük, ezért is alakítottunk ki egy olyan, többpilléres kedvezményrendszert, amelynek keretében termékkínálatunk egy jelentős része mindig kedvezményes áron érhető el”
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco hazai vezérigazgatója, hozzátéve, ezen fix elemek mellett a piac alakulásától függően folyamatosan vezetik be a további kedvezményeket.
(atv.hu nyomán)