Indul az újabb plakátkampány.
Magyarország újraindult! címmel kampányt indított a belföldi turizmus népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség, amelynek üzenete, hogy a szabályok betartásával és egymásra figyelve ismét útnak indulhatunk – olvasható az MTÜ sajtóközleményében.
Az MTÜ közlése szerint annak érdekében, hogy az üzenet minél szélesebb körben eljusson a belföldi utazást tervezőkhöz,
országszerte összesen 800 helyszínen jelennek meg a citylight- és óriásplakátok.
Emellett országos napi-, heti- és havilapokban, print és online felületeken is találkozhat velük a nagyközönség.
Az MTÜ a május végéig tartó kampányában arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy érdemes utazni és újra felfedezni a kulturális, természeti, gasztronómiai és aktív turisztikai lehetőségeket.
Az Orbán Ráhelhez is köthető MTÜ-ről egyébként múlt héten derült ki, hogy a magyar celebek terasznyitásról szóló Instagram-bejegyzéseit is szponzorálta, miután több magyar híresség, így Király Linda, Dobó Kata és Annoni (Debreczeni) Zita is az egyik magazinjukat, a Csodás Magyarországot jelölte meg a teraszos fotóin.
Az MTÜ-t jelenleg az a Guller Zoltán vezeti, aki korábban segítői között említette Orbán Ráhelt is, így a miniszterelnök lánya többek között Magyarország turisztikai imidzsének alakításába is besegít.
(mti nyomán)