Kiderült: Orbán Ráhelhez köthető cég finanszírozza a celebek terasznyitást reklámozó posztjait

A bejegyzéseket a Csodás Magyarország szponzorálta.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) egyik kiadványa/magazinja, a Csodás Magyarország szponzorálta azokat a közösségi médiában bejegyzéseket, amelyekben magyar celebek a hétvégi terasznyitást reklámozták – vette észre a 444.hu.

A hasonló témájú és hashtagekkel (#csodasmagyarorszag #reklam #hianyoztatok) ellátott bejegyzéseket a hétvégén Király Linda, Dobó Kata, Annoni (Debreczeni) Zita is feltöltött az Instagram-oldalára, utóbbinak pedig sikerült a Csodás Magyarország Instagram-oldalt is megjelölni a fotóján.

„El sem hiszem, hogy ebben a csodálatos időben a teraszon ülök és egy finom bort kortyolgatok… Végre újra egymás után nyílnak meg a teraszok! #reklam Te is kint vagy valahol barátokkal? Oszd meg mindenkivel a viszontlátás boldog perceit-óráit a #hianyoztatok segítségével! Ha kihasználod a lehetőséget, akkor tedd mindenképp felelősséggel, de azért élvezd a pillanatot is!”

– írta az egykori szépségkirálynő az Instagram-oldalán.

Az MTÜ-t jelenleg az a Guller Zoltán vezeti, aki korábban segítői között említette Orbán Ráhelt is, így a miniszterelnök lánya többek között Magyarország turisztikai imidzsének alakításába is besegít. Az MTÜ-ben emellett Orbán Ráhel több ismerőse is fontos pozíciókat tölte be.

Így a Magyar Divat & Design Ügynökség – amely szintén az MTÜ alatt működik – vezetője az a Bata-Jakab Zsófia, aki korábban Orbán Ráhel évfolyamtársa volt.

Guller pedig február elején egy videóüzenetben beszélt arról, hogy Brüsszel és Budapest sem segít, de a kormány az első pillanattól ott áll a turisztikai szektor mellett. Ez a videó azóta eltűnt az internetről.

(444.hu nyomán)

Valódi Hírek