Rogán Antal intézte neki.
3,4 milliárd forintos keretszerződést írt alá a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal a plakátkampányok lebonyolításáról ismertté vált Balásy Gyula cégeivel, az összegből a kormány saját magát reklámozza majd — tudta meg a 24.hu.
A szerződést április elején írták alá. A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. a
„Családbarát Magyarország országos programsorozat és kommunikációs kampány 2021”
komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatait látja el
„a Miniszterelnökség Családokért Felelős Tárca Nélküli Miniszter részére.”
A szerződés a keretösszeg kimerüléséig, legkésőbb 2021. december 31-ig hatályos. Ez maximum 253 napot jelent, a rendezvénysorozat és kommunikációs kampány tehát
naponta átlagosan 9,6 millió forintba kerül.
A keretösszeg 70 százalékát (1,92 milliárd forint + áfa) mindenképpen elkölti a kormány, de ez 30 százalékkal (826,7 millió forint+áfa) bővíthető.
Ha ezt a 30 százalékot is igénybe veszik, akkor a napi átlagköltség 13,4 millióra forintra jön ki.