Végülis, szinte bagatell.
Hadházy Ákos hozta nyilvánosságra szerdán azokat a dokumentumokat, amelyek szerint a hosszúhétvégén Dubajban járt OE-LEM lajstromszámú NER-különgép Mészáros Lőrincet és Várkonyi Andreát szállította.
A Hadházy által közzétett dokumentum
“egy ún. handling request – a repülőgép kiszolgálását igénylő űrlap, amit a dubaji reptérnek küldtek el, benne az utasok részletes adataival.
Eszerint kifele négyen utaztak, a Gázszerelő, a Műsorvezetőnő, a Gázszerelő fia és egy hölgy.”
Ugyancsak szerdán a HVG hozott nyilvánosságra egy videót, amin a hazaérkező NER-gép és utasai láthatóak, akik egy véletlen folytán megszólalásig hasonlítanak Mészáros Lőrincre és Várkonyi Andreára.
Hadházy Ákos annak is utánajárt, hogy mennyibe került nekünk ez a kis kiruccanás, Facebook-oldalán ezt a bejegyzést osztotta meg csütörtökön:
„A Gázszerelőnek kb. 30 millió forintjába került az oda/vissza összesen 10 órás repülőút Dubajba.
Óránként ugyanis kb. 3 millióért bérelhető az egyik legnagyobb elérhető luxus magán jet, a Bombardier Global 6000 típusú repülőgép.
Persze ha nem bérelte, hanem az övé a gép, akkor kicsit kedvezőbb lehetett a számított ár, de akkor a 18 milliárdos(!) beszerzési ár ronthatta volna a hangulatát – ha nem az Önöktől lopott pénzből vette volna.”
Hadházy hozzáteszi, hogy ezek szerint személyenként 15 millió forintért utaztak a gépen, ami egy átlagos magyarnak hétévi keresete.
„Elképzelhető az is, hogy a Gázszerelőnek lehetett kint egy másik kiadása is („Buga Józsi nem szép ember, de gavallér!”): pár napja dagadhatott a honfiúi kebel arra a hírre, hogy a világ legmagasabb épülete, a dubaji Burj Khalifa nemzeti színeinkben pompázott pár percig.”
„Nos, utánanéztem, ezt a 3 perces attrakciót bárki megveheti
70 ezer dollárért, igaz, hétvégén van az 100 ezer is dollár (30 millió Ft) is,
de hiszen mi az, bakfütty egy Budapest-Dubaj repülőút ára…”
A bejegyzést itt tudod elolvasni: