Több millió magyart verhetett át a Globus mustár gyártója.
A Globus mustár elhallgatott módosítása kiverte a biztosítékot a fogyasztóknál
Nagyon sok panasz érkezett a Globus mustár új változatára, amely ízében és állagában is eltér a régi, megszokott minőségtől. A termékkritikusként ismert videós nyílt levélben fogalmazta meg a fogyasztók elégedetlenségét.
Rámutatott, hogy az új recept inkább hasonlít a Hellmann’s görög piacra szánt mustárjára, minimális módosításokkal. A levél felszólítja az Unilever Magyarország Kft.-t, hogy a fogyasztói bizalom helyreállítása érdekében
tüntesse fel a csomagoláson a receptváltozást, és biztosítson kárpótlást az elégedetlen vásárlóknak.
A termékkritikus azonnali cselekvést vár a mustár ügyében a gyártótól
A youtuber arra is felhívja a figyelmet, hogy a Globus hagyományosan a minőség és megbízhatóság szinonimája volt a magyar piacon. Úgy fogalmazott, nem az a célja, hogy lejárassa a céget, hanem
a fogyasztói bizalomat erősítse és a magyar fogyasztók érdekeit képviselje.
„Célom ezzel a nyílt levéllel az, hogy az Unilever végre egyértelmű választ adjon a feltett kérdésekre, és ha szükséges, kárpótlási eljárást dolgozzon ki azok számára, akik úgy érzik, hogy becsapva lettek”
– fogalmazott a termékkritikus.
Hasonló kétségek merültek fel a Baba szappan új összetételével kapcsolatban is, ami szintén aggodalmat váltott ki a fogyasztókban, akik nem tudják, történt-e jelentős változás a termék minőségében.
Íme a videó:
(A termékkritikus/YouTube)