Kínos bukás: komoly hibát találtak a BYD egyik típusánál.
A kínaiak a BYD elektromos autóival akarnak betörni az európai újautópiacra. Emiatt különösen érzékenyen érintheti a vállalatot, hogy
a legnevesebb közlekedésbiztonsági szervezet komoly hibát talált az egyik típusánál
– írta meg a privatbankar.hu.
Orbán az elektromos autókra alapozza a magyar gazdaságot
Magyarországot különösen kedvezőtlenül érintheti a bejelentés. Orbán Viktor ugyanis hatalmas győzelemként ünnepelte, hogy
a BYD Szegedre hozza az első európai gyárát.
Eközben derült ki, hogy Európa leghíresebb közlekedési szervezete, a European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) „nem ajánlott” minősítést adott a BYD Atto 3 elektromos meghajtású SUV-jának elektronikus vezetéstámogató rendszerére.
Ez elég nagy pofon a Szegeden gyárat építő kínai vállalatnak. A kínaiak eddig minden erejüket arra fordították, hogy az ázsiai ország autógyártóinak élén haladva vesse meg a lábát az európai piacon.
Ez a BYD-bukás oka
A vezetéstámogató szoftver sofőrt monitorozó képességei és a 90 kilométer/órás sebesség feletti funkciói
nem állták ki a NCAP próbáját.
Azonban további gyenge pontokat is találtak a szervezet szakértői. Ezért megállapították, hogy az autó aktív biztonsági rendszere megbukott Például
nem segít a vezetőnek elkerülni a súlyos következményekkel járó ütközéseket.
A baki különösen nagy, ha összevetjük a törésteszttel. Az ütközésbiztonságra az Euro NCAP 2023-ban a maximális, ötcsillagos osztályzatát adta az Atto 3-nak.
Kapcsolódó:
Megbukott Szijjártó nagy terve: A kínai vezérigazgató-helyettes szólta el magát
Mi folyik itt? Egész Szegedet elpusztíthatja az Orbánék által támogatott kínai gigagyár