Újdonság az ügyfélkapcsolat-kezelés világában

A marketing egy folyton változó terület, ahol bizony mindig van új a nap alatt. Így szinte mindennap érkeznek hírek ezen terület háza tájáról. Ma egy automatizált CRM rendszert szeretnénk bemutatni, amely bizony még a tapasztalt szakemberek számára is üdítően hathat!

Mit jelent a CRM?

A FunnelFlow automatizált szoftverének egyik legjelentősebb funkciója a CRM, vagyis az ügyfélkapcsolat-kezelés területére terjed ki. Szinte nincs is olyan vállalkozás, amely számára ne jelenete nehézséget az ügyfelekkel való kapcsolattartás. Ezt hivatott megkönnyíteni az ActiveCampaign szoftver, amelynek segítségével egyetlen platformra gyűjthető össze minden szükséges adat az ügyfelekre vonatkozóan.

A CRM (customer relationship management) minden, az ügyfelekkel kapcsolatos interakciót magában foglal. Az adatokhoz tevékenységeket kapcsol, és automatizálja a gyakran ismétlődő feladatokat. Így hozzájárul a hatékonyság növeléséhez, az értékesítés javulásához és a munkaerő költségeinek csökkentésének is.

Hogyan működik?

A CRM rendszer különböző módszereket alkalmaz az ügyféladatok összegyűjtésére, rendszerezésére, elemzésére és tárolására. Ilyen adatok például a vásárlási előzmények, a weboldal látogatási szokások vagy a személyes adatok, elérhetőségek.

Ezek azért roppant fontos információk, mert általuk sokkal pontosabb, árnyaltabb képet kaphatunk az ügyfelekről. Ezáltal pedig célzott marketingstratégiát vethetünk be az eredményesség érdekében.

Egy ilyen rendszer tehát nyomonköveti és összegyűjti az ügyfelekkel kapcsolatos adatokat, ezeket tárolja és könnyen hozzáférhetővé is teszi. Gondozza és értékeli az érdeklődőket, valamint megmutatja, hogy ki hol tart az értékesítési folyamatban. Ez alapján pedig személyre szabott élményt és ajánlatokat küld számára. Az adatokat ráadásul értékeli és elemzi is, az automatizálásnak köszönhetően pedig a marketing és értékesítési folyamatokat jelentősen felgyorsítja.

CRM kisvállalkozások számára

Bizonyára minden üzletemberben felmerül a kérdés, hogy vajon érdemes-e kihasználni a CRM adta lehetőségeket, vagy az inkább a nagyobb, szélesebb ügyfélkörrel rendelkező vállalkozások számára megfelelő. A jó hír az, hogy a CRM nemcsak a kisvállalkozásoknak, de még az egyéni vállalkozóknak és a frissen indult cégeknek is hasznára válhat.

Mivel a rendszer egy kézben fogja össze, egy platformon teszi elérhetővé a különböző eszközöket és alkalmazásokat, valamint a szükséges adatokat, nagy arányban támogatja a különböző üzleti feladatok elvégzését. Ez pedig mindenki számára roppant előnyös lehet, akinek célja az értékesítés.

Az ActiveCampaign szoftver a CRM mellett sok más, egyéb funkcióval is rendelkezik, amelyek szintén számtalan pozitívummal szolgálhatnak a legtöbb vállalkozás számára. Érdemes kihasználni a marketing és a CRM automatizálásában rejlő lehetőségeket, hiszen nemcsak időt spórolhatunk vele, de hosszú távon a vállalat gazdaságos működéséhez is hozzájárul.