Riasztották a felhasználókat: Minden ügyfelet érintő rezsibejelentést tett az MVM

Számos rendkívüli intézkedésről döntött az MVM. Mutatjuk a részleteket!

Jelentős változásokra figyelmeztette ügyfeleit az MVM

Kéthetes intenzív migrációs időszakot követően lezárult a hazai energetikai szektorban eddig példa nélküli informatikai átállás, ezzel 2024. július 15-én, hétfő reggel 8 órától

minden ügyfél számára megnyílik a teljes körű ügyintézés lehetősége az MVM-nél

– írta a pénzcentrum.hu.

Új felhasználói azonosítóra lesz szükség

Az E.ON-tól érkezett közel 2,5 millió ügyfél egyetemes villamosenergia-szolgáltatási szerződése változatlan tartalommal érvényben marad, azonban az ügyintézéshez

a jövőben új felhasználói azonosítóra lesz szükség.

Ezen azonosítók már szerepelnek majd az MVM első, 2024. július végén kibocsátott számláin, illetve az MVM telefonos ügyfélszolgálatának főmenü 4-es pontjában is lekérdezhetők, a korábbi E.ON-számlákon szereplő azonosítók megadásával – közölte a vállalat.

A funkciók eléréséhez frissíteni kell az alkalmazást

2024 július 15-től az MVM online ügyfélszolgálata és az új fejlesztéseket tartalmazó MVM Next mobilalkalmazás teljeskörűen használható. Az alkalmazás legújabb funkcióinak eléréséhez

szükséges a frissítés.

Így az ügyfelek egy helyen intézhetik energiaügyeiket.

Azoknak az ügyfeleknek, akik földgázfelhasználóként már regisztráltak az online ügyfélszolgálatra vagy az alkalmazásba, automatikusan megjelenik az áramos felhasználási helyük is, amennyiben személyes adataik azonosak az áram- és gázszerződéseiken. A regisztrációval még nem rendelkező ügyfelek könnyen, néhány kattintással tudnak regisztrálni a korábbi E.ON-os számlájukon szereplő adatokkal.

Az E.ON-tól érkezett ügyfelek számára a személyes ügyintézés lehetősége jelentősen kibővült, mivel az MVM országszerte több mint 200 személyes ügyfélszolgálati pontot biztosít, ahol egy helyen intézhetők az egyetemes áram- és földgázszolgáltatással kapcsolatos ügyek. Az MVM Next az ügyfélszolgálati irodákat túlnyomórészt új helyszíneken biztosítja a korábbi E.ON irodák helyett – ismertették.

„Felhívjuk előre fizetős mérővel rendelkező ügyfeleink figyelmét, hogy 2024. július 15. reggel 8 órától a mérők töltése normál üzletmenet szerint történik, ugyanakkor

az E.ON-tól érkezett ügyfeleknek új kártyát szükséges igényelniük a megszokott töltőpontokon:

a térítésmentesen kapott kártyával akár már online is tölthetik mérőjüket. Az Elmű-Émász-tól korábban érkezett ügyfelek – akiknek néhány hónapja villanykapcsoló ábra szerepel a számláján – az eddig megszokott pontokhoz képest új helyszíneken is tölthetik mérőjüket. A vármegyénkénti és országos feltöltő pontok listáját ügyfeleink az mvmnext.hu/aram/Elorefizetos oldalon érhetik el”

– írták közleményükben.

Felszólították az ügyfeleket: a mérő automatikusan lekapcsolhat

Hozzátették: azon előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek számára, akik az informatikai átállás időszaka alatt feltöltőkódot igényeltek, az MVM utólagosan, egyben állítja ki a feltöltés ellenértékét tartalmazó számlát.

„Felhívjuk Smart EFM mérővel rendelkező ügyfeleink figyelmét, hogy

2024 július 17-én 8:00-ig gondoskodjanak az átállás időszaka alatt térítés nélkül elfogyasztott mennyiség visszatöltéséről,

és vásárolják meg a következő időszakra szükséges mennyiséget is.

Amennyiben ez nem történik meg, a mérő automatikusan lekapcsolhat”

– figyelmeztettek.

További részletek

Az MVM Next júliusi áramszámlája az átállási időszak miatt egyes ügyfelek esetében a megszokott időpontnál később érkezhet, így ezen számlák fizetési határideje is eltérhet a korábbiaktól. Augusztustól már az új rendszeren beállított feltételek szerint készülnek a számlák, amelyek fizetési határideje néhány nappal eltérhet a korábbiakban megszokottaktól.

2024. július 1-jétől az alábbi elérhetőségeken fordulhatnak az ügyfelek áramügyekben az MVM Nexthez:

  • Telefonos ügyfélszolgálat: +36 20 474 9999, +36 30 474 9999, +36 70 474 9999, +36 1 474 9999
  • Mérőállás bejelentése: +36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260,
  • vezetékes telefonszámról hívható: +36 80 424 526
  • Levelezési cím: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700

Kapcsolódó:

Mi a frász folyik itt? Két évre visszamenőleg küldött emelt számlát az állami áramszolgáltató, perkálhatnak az ügyfelek

Figyelmeztették az ügyfeleket: Változások lesznek a villanyszámláknál, rengeteg felhasználót érint az intézkedés

Valódi Hírek