Megszűnik a régi applikáció az MVM Nextnél.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. fontos változásra hívta fel a fogyasztók figyelmét. Mint közleményükben írták: lakossági ügyfeleik ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és ugyanabban az applikációban intézhetik áram- és gázügyeiket.
Az MVM Next fejleszt
Az új, közös ügyfélszolgálattal összefüggésben a korábbi Elmű–Émász-ügyfeleket kiszolgáló és kizárólag áramügyintézésre alkalmas online felület és az EnergiApp hamarosan megszűnik.
Azokat az ügyfeleiket, akik gázügyeiket online, illetve okostelefonon intézik, a
már jól ismert és könnyen használható felület fogadja áramügyintézésre is.
Aki még nem használta az online ügyfélszolgálatot és mobilapplikációt, néhány kattintással regisztrálhat. Ehhez csak az utolsó villanyszámlát kell előkészíteni.
Az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat és az MVM Next app áram- és gázügyintézésre egyaránt alkalmas
– jelezték.
Az intézhető ügyek körét az ügyfelek visszajelzései alapján folyamatosan bővítik a jövőben.