Mi a fene történt? Országszerte baj van a hanghívásokkal, egyeseknél a TV is bemondta az unalmast

A Telekom és a Vodafone megosztott pár részletet a történtekről.

Különös hibát észlelhettek a Telekom és a Vodafone ügyfelei kedd délelőtt, egy ideig ugyanis

nem lehetett hanghívást indítani.

A tapasztalatok szerint a probléma országosan jelentkezett, egyes telekomos előfizetők a „nincs regisztrálva a hálózaton” üzenettel szembesülhettek, amíg mások egyszerűen képtelenek voltak hívást indítani.

A Vodafone-nál eközben azt tapasztalhatták az ügyfelek, hogy a készülék 4G-ről és 5G-ről 2G-re váltott.

Az ITcafé nevű technológiai szakoldalon több hozzászóló is jelezte, hogy a Telekom otthoni szolgáltatásaival sem klappol minden,

többen a tévére panaszkodtak.

(via hvg.hu)

(Kiemelt képünk illusztráció)

FRISSÍTÉS:

A Telekom időközben a közösségi oldalán osztott meg pár részletet a történtekről. Mint írták:

„Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott.

A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, a fennakadásért elnézést kérünk.

Köszönjük a türelmet!”

Időközben a Vodafone közölte az MTI-vel, hogy újra zavartalanul működnek a szolgáltatásaik, miután kedden délelőtt áramszünet okozott szolgáltatáskiesést.

Azt írták, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek.

A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek – közölték.

Felhívták a figyelmet, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.

Valódi Hírek