Gyors pénzvisszatérítést ígérnek.
A Simple Pay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el, így az online értékesítési csatornákon – a MÁV applikáción és az Elvirán – fennakadások tapasztalhatók a jegyvásárlásban – közölte péntek reggel a vasúttársaság honlapján a MÁVINFORM.
A közlemény szerint dolgoznak a hiba kijavításán. Azt javasolták, hogy ha valaki későbbi utazáshoz váltana jegyet, halassza el egy kicsit az online vásárlást, vagy automatánál, pénztárnál vegye meg a jegyét.
A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy – tették hozzá a reggeli közleményben.
Rövidesen megosztották, hogy sikerült kiküszöbölni a problémát, ismét működik a jegyvásárlás az applikáción, valamint az Elvirán.
Mint írták,
a bank szakemberei megszüntették a fennakadást okozó hibát.
A MÁVINFORM továbbá szót ejtett arról is, hogy amennyiben valaki nem látja a jegyét az applikációban, valamint a MÁV-START-tól sem kap e-mailt a sikeres vásárlásról, úgy a jegyvételt meg kell ismételnie. A zárolt összeget
2-3 napon belül visszatérítik
a fizetéshez használt bankszámlára – írták, hozzátéve, hogy sikertelenség esetén az utazók e-mailben tudják jelezni a problémát.
(MTI)
(Kiemelt képünk illusztráció)