Mi történt? Pénteken hatalmas káosz tört ki, forronghattak a MÁV utasai

Gyors pénzvisszatérítést ígérnek.

A Simple Pay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el, így az online értékesítési csatornákon – a MÁV applikáción és az Elvirán – fennakadások tapasztalhatók a jegyvásárlásban – közölte péntek reggel a vasúttársaság honlapján a MÁVINFORM.

A közlemény szerint dolgoznak a hiba kijavításán. Azt javasolták, hogy ha valaki későbbi utazáshoz váltana jegyet, halassza el egy kicsit az online vásárlást, vagy automatánál, pénztárnál vegye meg a jegyét.

A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy – tették hozzá a reggeli közleményben.

Rövidesen megosztották, hogy sikerült kiküszöbölni a problémát, ismét működik a jegyvásárlás az applikáción, valamint az Elvirán.

Mint írták,

a bank szakemberei megszüntették a fennakadást okozó hibát.

A MÁVINFORM továbbá szót ejtett arról is, hogy amennyiben valaki nem látja a jegyét az applikációban, valamint a MÁV-START-tól sem kap e-mailt a sikeres vásárlásról, úgy a jegyvételt meg kell ismételnie. A zárolt összeget

2-3 napon belül visszatérítik

a fizetéshez használt bankszámlára – írták, hozzátéve, hogy sikertelenség esetén az utazók e-mailben tudják jelezni a problémát.

(MTI)

(Kiemelt képünk illusztráció)

Valódi Hírek