Szaniszló Sándor osztotta meg a hírt.
„Ismét a 18. kerületieké az Üllői út!”
– osztotta meg a hírt Szaniszló Sándor csütörtökön a közösségi oldalán.
A kerületi polgármester már korábban elmondta, hogy az Üllői út 3 kilométeres szakaszát
a kerület saját költségén felújította.
Friss posztjában arról írt, hogy két hónappal korábban és csaknem 300 millió forinttal olcsóbban elkészült Pestszentlőrinc fő útvonala a Szarvas csárda tér és a Béke tér között.
A beruházás kiegészítéseként kérésükre a főváros a kispesti kerülethatárig újrafestette az útburkolati jeleket – jegyezte meg a politikus, aki szerint óriási sikert értek el, hiszen 15 éve vártak a felújításra.
Több kérdés is érkezett egy esetleges kerékpársávról: erről Szaniszlóék szerint a kerület lakóinak kell dönteni, így a következő hetekben kialakítják a lakossági konzultáció kereteit, végül pedig a többségi vélemény szerint járnak majd el.
„Köszönöm a lakótársaink munkálatok ideje alatt tanúsított példás türelmét. Biztonságos közlekedést kívánunk mindenkinek az Üllői úton”
– zárta posztját a DK politikusa.
Minderről Karácsony Gergely főpolgármester is beszámolt Facebook-oldalán.
Bejegyzését alább közöljük:
„Pestszentlőrincen jártam, ahol átadtuk az Üllői út frissen felújított 3 kilométeres szakaszát.
Az átadón a felújítást finanszírozó és levezénylő XVIII. kerület polgármesterével, Szaniszló Sándorral követ cseréltünk: úgy alakult, hogy mind a ketten az Üllői út korábbi burkolatainak egy-egy kövét vittük ajándékba.
❓ Na de miért is fontos a most megújult szakasz?
Legfőképp azért, mert biztonságosabb lett. Megújult a teljes útburkolat, ahol kellett, nemcsak újrafestették, hanem átalakították a zebrákat, átépültek a busz- és villamosmegállók.
Mindig mondjuk, és itt egy újabb példa: a fejlesztések összeérnek egymással, rendszert alkotnak. A mostani felújítás elsősorban az autóval, busszal és gyalog közlekedők életét segíti. Mi közben elértük, hogy Budapesten, így Pestszentlőrincen is minden BKK járat alacsonypadlós legyen, és elhoztuk a CAF villamosokat az Üllői útra is.
Nem csak mutatóba: már minden második járat alacsonypadlós az 50-es vonalon. A most felújított szakaszon tehát egyszerre lehet a Főváros és a kerület fejlesztéseinek a hatását is élvezni.
Gratulálok a kerületnek,
hogy a kitűzött határidő előtt, és az eredeti költségkereten jócskán belül maradva tudta elvégezni a munkát. Egyre több beruházással tudjuk bemutatni, hogy mi így, kidobott pénz és plusz bosszúság nélkül, ellenszélben is együtt építjük Budapestet!”