Milyen a jó céges weboldal, és hogyan készül?

Egy vállalkozás weboldalának létrehozása fontos a látogatók tájékoztatása, az értékek ismertetése, a márkaismertség növelése és az értékesítés ösztönzése, optimalizálása pedig a keresők rangsorában elfoglalt helyezés javítása és a forgalom növelése érdekében.

Ma már egyetlen cég sem engedheti meg magának, még a helyi kisvállalkozások sem, hogy ne legyen jelen a weben valamilyen formában, hiszen a keresések zöme itt zajlik, a fogyasztók az internetet használják ma már mindenre, akár egy terméket szeretnének felkutatni és megvásárolni, akár helymeghatározásra, de a nyitvatartási időket is itt nézik meg, itt olvassák el a vásárlói véleményeket. Ezért már egy egyszerű, jól megtervezett weboldal is előnyhöz juttathatja a vállalatot, új piacokat nyithat meg, és így olcsón és egyszerűen léphet a bővülés útjára.

Hogyan legyen céges weboldalam?

A weboldal készítés ma már nem nagy ördöngösség a tartalomkezelő rendszereknek köszönhetően, hiszen ezekkel kódolás nélkül is elkészíthetők a vonzó és funkcionális webhelyek. Azonban a professzionális megjelenés, a könnyű megtalálhatóság érdekében van néhány alapvető szabály és módszer, amelyek alkalmazását szem előtt kell tartani. Egy informatív és vonzó weboldal pozitív felhasználói élményt nyújt, és akár általános információkat ad, akár közvetlen e-kereskedelmi platformként szolgál, világosan meghatározza, miben nyújthat segítséget a látogatóknak, és hogyan tudnak kapcsolatba lépni a céggel.

Persze ezeket megvalósítani nem ilyen egyszerű, és ahhoz, hogy valóban működőképes is legyen egy honlap, érdemes professzionális szakembereket felkérni az elkészítésére. Ők ugyanis kreatív és profi megjelenést képesek tervezni, olyat, amely kiemel a versenytársak közül, mert könnyen beazonosíthatóvá teszi a vállalkozásodat.

Hogyan találnak rád az ügyfelek?

Hiába a látványos weboldal, ha a keresőkben nem jelensz meg, így ugyanis nem találnak rád azok, akiknek szüksége lenne a szolgáltatásodra, termékeidre. A láthatóság érdekében szükség van a SEO alapelveknek megfelelő optimalizálásra.

Hirdetésekkel is a találati lista élére kerülhetsz átmenetileg, amíg fizetsz érte. Részben ingyen van, de biztosan kevesebbe kerül, ráadásul hosszú távú hatású a keresőoptimalizálás, de tisztában kell lenned vele, hogy folyamatos feladatot ad. A megfelelően optimalizált oldal értékes és releváns tartalommal való feltöltése segíthet a Google első oldalára kerülni.

Tesztelj, mérj és elemezz!

A webhely élesítése előtt győződj meg róla, hogy az összes főbb böngészőben működik, megfelelően jelenik meg mobil eszközökön. Utóbbi a rangsorolást is befolyásolja, vagyis rendkívül fontos.

Egy analitikai szoftver vagy alkalmazás telepítésével értékes adatokhoz juthatsz, nyomon követheted az oldalad teljesítményét, és meghatározhatod, hogy egy adott oldal miért sikeres vagy sikertelen, így lehetőséged van javítani.

Érdemes az online marketingben rejlő lehetőségeket kiaknázni, mert általa komoly forgalomnövekedést, profitot érhetsz el.