Egyre többen lépnek a magyar vásárlók: Egyetlen csippanás, és máris rengeteget spórolnak az élelmes emberek

Érdemes jól körbenézni a bevásárlás előtt, mert minden bolt más akciókkal kedveskedik a vevőknek.

Hiába az online árfigyelő és a kötelező akciók, a magyar családok szeme előtt hónapok óta egy szó lebeg, amint az üzletek küszöbét átlépik: spórolás.

A penzcentrum.hu utánajárt a témakörnek, a legnagyobb hazai üzleteket kérdezték: hogyan tudnak a vevők a legtöbbet megtakarítani a bevásárláskor?

A technikák üzletenként és vásárlónként változnak: van, ahol törzsvásárlói kártyával, máshol kedvezményes nyugdíjasnapokkal, applikációval és kuponokkal próbálnak szembenézni a magas árakkal.

Az ALDI elárulta: saját márkás termékkínálattal, valamint hetente megújuló, 70-100 terméket felölelő akciókkal várják a vevőket. Továbbá az emberek az áruházlánc weboldalán és applikáción keresztül tájékozódhatnak az ajánlatokról, az akciók pedig csütörtöktől a következő hét szerdáig élnek.

Az Auchan Bizalomprogrammal várja a vevőket, a Bizalomkártyás kedvezmények pedig 20-30 százalékos termékkedvezményt jelentenek a vevőknek.

„Az is megfigyelhető, hogy idén egyre többen nyitnak Bizalomkártyát a vonzó hűségprogram miatt. A kedvezményes termékek mellett a pontgyűjtés és beváltás iránt is megnőtt az érdeklődés, egyre több vásárló kezdte el tudatosan gyűjteni és beváltani vásárlásai során a Bizalompontjait. Az időszakos Bizalomkártya nyereményjátékokra, extra kuponokra is megnőtt az érdeklődés az elmúlt időszakban.”

– jegyezték meg. Továbbá a bevásárlást könnyíti az OkAuchan applikáció – fűzték hozzá.

A Lidl elmondása szerint folyamatosan figyeli a vevők igényeit, hétről hétre újabb akciókkal készülnek, beleértve a „Többet adunk” akciókat is, amikor a cég a kötelezően előírt 15 százalék helyett akár 50 százalékos kedvezménnyel kecsegtet az embereknek.

Emellett digitális hűségprogrammal kedveznek a vevőknek, akik így további 10-12 kuponnal, kaparós nyereménykártyával, és egyéb kedvezményekkel ragadhatnak kosarat.

A Penny közölte: akciós katalógussal, hűségkártyás ajánlatokkal, valamint applikációval és digitális kuponokkal várják a vásárlókat. A pontgyűjtések előnyöket jelentenek a vevőknek, akik születésnapjuk alkalmából 10 százalékos kuponnal indulhatnak nagybevásárlásra. Hozzátették, folyamatosan dolgoznak azon, hogy minél kedvezőbb ajánlatokkal álljanak elő a fogyasztók részére.

A SPAR nyár elején elindította a SPAR ÁRSTOP extra promóciót, amelynek részeként július 31-ig 300 termék árát rögzítették a május 31-én érvényes árszinten. Ez a promóció folytatódik, így augusztus 1-je és szeptember 30-a között ismét 300 termék ára lesz változatlan. Továbbá kuponokkal, kedvezményekkel, akciókkal várják a vevőket, akik az akciós újságból tájékozódhatnak az ajánlatokról.

A Tesco megosztotta: Clubcard hűségkártyával kedveskednek a vevőknek, akik akár 50 százalékos kedvezményekkel is találkozhatnak az üzletekben. Emellett él a nyugdíjasok kedvezménye is: az idősek 5 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak minden kedden, amennyiben használják a hűségkártyájukat.

(Kiemelt képünk illusztráció)

Valódi Hírek