Erre biztos kevesen számítottak.
Az OTP Csoport a hét elején közölte: saját webshopot indítanak fizz.hu néven. A honlapon egyelőre egy közlemény várja a látogatókat, miszerint az oldal hamarosan indul, a színfalak mögött javában zajlik a munka. Néhány „csavar„, és kész is a webshop.
A tervek szerint nyár végén már élesben várja az érdeklődőket, de a tesztelés már a héten elindult. Az értesülések szerint a webshop az Emag Marketplace-nél is jól ismert modell alapján, online piactérként fog működni.
A Forbes szerint nagy logika van abban, hogy Csányi Sándorék belevágtak az üzletbe. Mint írják, az intézmény innovációs részlege éve óta dolgozik a bankoláson túli területeken, így a robotizációba és a magánegészségügybe is belekóstoltak.
Az eddig értesülések szerint az ügyvezetők a Moltól , a webáruház csapata az Emagtól fog érkezni. Előbbi, mint kiderült, Szőcs András lett, aki korábban a Tescónál és a Salling Groupnál is dolgozott hosszú ideig.