Kiderült: Közel 100 millió ment el Karácsony Gergely Facebook-hirdetéseire a kampányban

Dobrev Klára a harmadából megoldotta.

Karácsony Gergely közel háromszor annyit költött el Facebook-hirdetésre az előválasztási kampány alatt, mint a győztes Dobrev Klára — járt utána a 444.hu.

A lap készített egy összeállítást, amely megmutatja, melyik ellenzéki párt és miniszterelnök-jelölt mennyit költött a kampányban Facebook-hirdetésre, és összehasonlították az összegeket a Fidesz-KDNP költéseivel. Kiderült, hogy

Karácsony Gergely oldalán csaknem 95 millió forint ment el hirdetésekre,

míg az őt támogató pártok, a Párbeszéd, az MSZP és az LMP például június 29 és szeptember 26 között 5,2 millió forintot költött jelöltje reklámozására.

Dobrev Klára Facebook-oldala 33 millióért hirdetett az elmúlt három hónapban, a DK oldala pedig 7,8 milliót költött.

A Momentum Facebook-oldala három hónap alatt 22,3 millió forintot tett Fekete-Győr Andrásba, míg ő a saját oldalán 2,5 millióért hirdetett.

Márki-Zay Péter és Jakab Péter nagyjából ugyanannyit, 6,1 millió forintot költött el hirdetésre.

 

Valódi Hírek