A Kubatov-listákat pedig ő maga hozta szóba.
A 2022-es választásra más kommunikációval készül a Fidesz, mert a televíziónál nagyobb szerepe lett a közösségi médiának a politikai kampányokban is — mondta Kubatov Gábor, a Fidesz alelnöke az InfoRádióban szerdán.
Az alelnök hisz a választási kampányban alkalmazott tiszta módszerekben, így nekik nem lesznek trollcsapataik. A választókkal való kapcsolattartásnak Kubatov régóta híve, a Kubatov-listákat pedig ő maga hozta szóba, megjegyezve, hogy
a választások utolsó hetében ő már szokta tudni, hányadán állnak, jó volt-e a kampány.
A közösségi médiát is azért szereti, mert közösséget lehet vele építeni, és megtudni a választók véleményét. Szerinte a közösségépítéssel az Orbán-kormány sikeres politikája miatt állnak ennyire jól.
A cél az, hogy ezt a kedvelést aktivitássá fordítsák, pártja támogatottságát emellett nagyon nagynak tartja.
Trump kapcsán megjegyezte, hogy elgondolkodtató, ahogyan a különféle közösségi médiumok a leköszönő amerikai elnököt sorra letiltották, és nyilvánvalónak nevezte, hogy
erre a Fidesznek is készülnie kell.
Megjegyezte, hogy mindenkit letiltani lehetetlen, ha pedig valakit törölnek, a támogatók átveszik a szerepét és kommunikálnak ugyanúgy tovább.
Kubatov szerint a Fidesznek mindenhol vannak hívei, és ő mindenhol nyerni is akar, Budapesten is. Kiszámolta, hogy 60 körzetet kell megnyerniük a a parlamenti többséghez.
A járvány elleni védekezéssel elégedett, szerinte a kormány mindent megtett. „Inkább a probléma az, hogy a Gyurcsány vezette egyesült baloldal mindvégig a vírusnak szurkolt.” — elemezte a helyzetet.
(24.hu nyomán)