Ez gyors volt: Két és fél hónap után kirúgták az Index főszerkesztő-helyettesét

Tiszavirág életű volt Balogh Ákos Gergely pályafutása a lapnál.

A Mandiner egyik alapítója és korábbi főszerkesztője augusztus 22-én igazolt az akkor szerkesztőség nélkül maradt Indexhez. Balogh Ákos Gergely fotója azonban mindössze két és fél hónap, illetve 12 nagyobb anyag után nemrég eltűnt a lap impresszumából – vette észre az Azonnali.

Főszerkesztő-helyettesként elsődleges feladata a szervezetfejlesztés volt az újságnál, ahol a könyvkiadás mellett részmunkaidőben dolgozott.

Balogh az Azonnali kérdésére megerősítette, hogy valóban megszűnt a főszerkesztő-helyettesi megbízatása az Indexnél, azt viszont nem részletezte, hogy mi áll menesztése hátterében, ahogy a további indexes folytatásról sem kívánt nyilatkozni a tárgyalások lezárásáig.

Balogh Ákos Gergely korábban a Fidelitas lapjaként indult Utolsó Figyelmeztetés (Ufi), majd az abból kinőtt Reakció, illetve főszerkesztője volt a Mandiner mellett, de 2010 és 2014 között az ő vállalkozása működtette az orbanviktor.hu oldalt is.

(Azonnali nyomán)