Az Isten pénze sem elég a Fideszmaffia dicsőítésére.
Egy év alatt több mint 65 milliárd forintot költöttek kommunikációs tevékenységre különböző állami szervezetek és vállalatok. Ez több, mint a két és félszerese annak, amit korábban Orbánék célként megjelöltek.
Ebből a legnagyobb pénzszóró maga a kormány volt, laza 44 milliárdot vertek el önfényezésre, ezen belül
Rogán minisztériuma 35-öt vállal magára.
A G7.hu azt írja, a trendekben nem látható változás, sőt, épp a közelmúltban kötöttek egy 30 milliárdos keretszerződést, hogy a rendezvényszervezést már ne a kommunikációs keretből kelljen fizetni.
Persze ezzel is a haveri cégeket bízzák meg, a módszer az, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) néha kiír egy gigatendert egy több tízmilliárdos keretszerződésre, ezen kiválasztanak néhány ügynökséget, és amíg a keret el nem fogy, már csak ezek a kiválasztott cégek versenyezhetnek a konkrét megbízásokért. Ha a keret kimerül,
akkor újabb gigatendert hirdetnek, és ez így megy tovább.
Tehát nem kell aggódni, nyomni fogják a propagandát orrvérzésig.