A lelki szegények nem lesznek tőle Boldogok.
Miután az elmúlt napokban fideszes politikusok és a Fidesz udvaribolond-médiája hatalmas botrányt csapott belőle, hogy a Coca-Cola azonos nemű párokat merészelt rakni az egyik plakátjára, hétfőn megszólalt maga a cég is.
Friss közleményében a Coca-Cola azt írja: a Sziget Fesztivál idei témája a „Love Revolution”, vagyis a „Szeretet forradalma”, amellyel
„a Coca-Cola örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeink. Az ikonikus, több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezi ki, ezen értékek előtt tiszteleg.”
A kampányt kísérő plakátokról azt írják:
„Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy
mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre;
hogy a szerelem érzése ugyanaz.
Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől.”
Love is love ❤️
Közzétette: Coca-Cola – 2019. augusztus 4., vasárnap
.
Hozzáteszik:
„Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt elveket, így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket. Azt gondoljuk, hogy egy olyan világban, amely ezeken az értékeken alapul, mindenki felszabadultan, boldogan élhet.
A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié, ahogy a Coca-Cola is.”
(via)