Trükkös módszerrel önthetik ránk a propagandát.
Az elmúlt napokban egy levelet kaptak a települési polgármesterek. Eszerint éppen az önkormányzati választások előtt indul egy olyan kommunikációs kampány, amely a megyék és a megyei jogú városok előrehaladását mutatja be – írja a Facebookon Kerpel-Fronius Gábor.
A Momentum politikusa szerint „nyilván a szokásos propagandakampány-recept következik, nyilván több milliárd forintból. Sajtóhirdetések, rádió- és videószpotok, online és televíziós tartalmak, tablókiállítások (!), óriásplakátok, mindezzel
bemutatva a “közös sikereket”.”
Kerpel azt is elmondta, az persze csak feltételezés a részéről, hogy a kampányokban megszokott módon az eredményeket bemutató kormányzati kampány grafikai megvalósítása egészen véletlenül nagyon fog hasonlítani az önkormányzati kampányban a Fidesz által használt grafikai megoldásokhoz.
Aminek a szokásos módon az lesz a hatása, hogy szépen
egymásra épül a kormánypárti propaganda és a Fidesz helyi kampányai.
Mivel az önkormányzatok nagy többsége fideszes, és a nagyobb városok közül is csak Szeged, Hódmezővásárhely és Salgótarján nem kormánypárti, ezért világos, hogy kinek segítség a választás előttre időzített sikerkampány.
Azt is hozzátette: Természetesen tudjuk, hogy bármely hivatalban levő városvezetésnek jobb lehetőségei vannak a kampányolásra, mint az ellenzéknek. A Fidesz azonban 2010-es győzelme után teljesen természetesnek veszi, hogy a hatalma megtartása érdekében szinte korlátlanul használjon föl
ÁLLAMI erőforrásokat a PÁRT választási kampányainak támogatására.
Mivel EU-s projekteket fognak nagyrészt bemutatni, így a politikus szerint erős a gyanú arra, hogy ebből a pénzből fog menni a Fidesz-kampány.