Hazudott az Origo Juhász Péterről és a helyreigazítással még rúgtak bele egy nagyot

Nem túl elegánsan húzással igazítottak helyre.

Az Együtt volt elnökének a Facebook-oldaláról derült ki, hogy az Origo hazudott Juhászról, amikor azt írták, “megverte, begyógyszerezte, majd a lakásában fogva tartotta előző élettársát“. Ez a cikk már több mint egy éve jelent meg, most jutottak el odáig, hogy helyreigazítsák.

A volt politikus azt írja, a helyreigazítást éjjel 23:21-or kitették, majd azzal a lendülettel le is vették (a címlapról – a szerk.). “Ez azt jelenti, hogy soha nem kerül az olvasóik elé, csak ha ismerik a cikk linkjét. Bár ezzel papíron eleget tesznek a bíróság felszólításának, és helyreigazítják a cikket, de a valóságban soha nem kerül egyetlen olvasójuk elé sem, hogy hazudtak.”

"2018.02.17.-én megjelent „Kiderült, hogy miért ilyen agresszív a nőverő Juhász Péter" című cikkünkben valótlanul…

Közzétette: Juhász Péter – 2019. február 24., vasárnap