Nemzetközi botrány lett belőle, hogy G. Fodorék listázták a “Soros-ügynök” újságírókat

Az AFP és a Le Monde megrökönyödött a 888 ocsmány húzásán.

A 888.hu nevű fideszes propagandalap listába szedte azokat a magyar újságírókat, akik külföldi lapoknak, hírügynökségeknek dolgoznak.

G. Fodorék szerint „egy nagy médiabefolyással bíró hangos kisebbség mindent elkövet, hogy a nemzetközi közvélemény előtt lejárassa Magyarországot”.

A 888.hu ezért nevesítette és listába szedte többek között a Politicónak, a Reutersnek, a Bloombergnek és a ZDF-nek dolgozó magyar újságírókat.

G. Fodor Gáborék ocsmány húzásról megrökönyödve számolt be az AFP hírügynökég és a Le Monde is.

Az AFP emlékeztet: az elmúlt két évben Soros György közellenség lett Magyarországon, Orbánék pedig gáncsolták a Soros által alapított civil szervezetek működését, és megpróbálták ellehetetleníteni a CEU-t is.

A Le Monde-ban Németh Szilárdot is idézik, aki többször arról beszélt, hogy az újságírók egy része Soros György kottájából játszik. (a Rezsibunkó egyik dermesztő performanszát megnézheted itt)

Az AFP és a Le Monde is megemlíti, hogy a Magyar Újságírók Országos Szövetség (MÚOSZ) elítélte a listázást. G. Fodor Gáborék ezt elismerésnek vették.

NYF-kommentár: Nyilván ezért is Brüsszel a hibás:


.
Oszd meg cikkünket, hogy másokhoz is eljusson!