Fennakadások vannak.
Július 14-én hétfőn szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás a kormányablakokban – írta közleményében a Digitális Magyarország Ügynökség.
A hétvégi leállás miatt döntöttek
A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött.
Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti.
Ezért július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelni fog. Hozzátették, hogy
a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek.
A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ az MTI-hez eljuttatott közleményben elnézést kért.
Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.
(Kiemelt képünk illusztráció)