Előfordulhatnak kiesések az online ügyintézési rendszerek működésében – közölték. Íme a NAV-leállás részletei!
Karbantartás miatti szolgáltatáskiesésekről adott ki tájékoztatót a NAV: itt a leállás menetrendje!
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tájékoztatása szerint a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt
június 9-én, hétfőn 22 órától június 10-én, kedd reggel 6 óráig
előfordulhatnak időszakos szolgáltatáskiesések az online ügyintézési rendszerek működésében – közölte honlapján az adóhatóság.
A kiesés időtartama alatt nem lehet a NAV ügyintézést biztosító weboldalaira belépni és cégkapuról, valamint a KÜNY-tárhelyről sem lehet majd küldeményeket továbbítani.
Június 14-én több rendszer is leáll
A NAV tájékoztatása szerint június 14-én, szombaton több rendszer is átmenetileg
nem lesz elérhető karbantartás miatt.
Reggel 8 és déli 12 óra között szünetelni fog az Ügyfélportál, az eSZJA, az ONYA, az eVÁM, az OSS, a MOSS, valamint a NAV-Mobil alkalmazás elérhetősége – tudatták.
Ugyanezen a napon, 8 és 14 óra között az online számla rendszer, az online számlázó program, az eÁFA– és az eKÁER-rendszerek is technikai szünetet tartanak.
Nem lehet majd bejelentkezni sem
Emellett a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) karbantartása miatt szombaton a NAV online felületein keresztül
nem lesz lehetőség a bejelentkezésre.
A munkálatok idején sem KAÜ-azonosítással történő belépés, sem cégkapus vagy KÜNY-tárhelyes küldemény továbbítása nem lesz lehetséges a NAV felé – közölte az adóhatóság.
(nav.gov.hu nyomán)