FRISS: A DK határozati javaslatot nyújt be, hogy a kormány kötelezze tisztességes ügyfélkezelésre a hatalmukkal visszaélő nagyvállalatokat!

Lépnek az ügyben.

Rónai Sándor bejelentette: a DK határozati javaslatot nyújt be a nagyvállalatok megfékezésére

Az elmúlt 15 évben a kormány magára hagyta a magyar embereket a cégekkel szemben. Ma egy nagy cég szinte mindent megtehet a saját ügyfeleivel szemben: bezárhatja az ügyfélszolgálatát, leválthatja a telefonos ügyintézőit egy számítógépes menüre, vagy úgy is dönthet, hogy az ügyfélszolgálati telefonokat soha senki nem fogja többé felvenni – hívta fel a figyelmet szombati közleményében Rónai Sándor, a Demokratikus Koalíció alelnöke.

Hozzátette: ugyanez igaz a hibás, téves számlázásra, amikor az ügyfél dolga bebizonyítani, hogy tévesen számláztak ki neki többszázezres vagy akár milliós telefon-, internet- vagy közüzemi szolgáltatást, ide tartoznak az egyoldalú szerződésmódosítások is.

„A DK országgyűlési határozati javaslatot nyújt be, hogy véget vessünk annak az embertelen gyakorlatnak, ami ma az állami és magánszolgáltatók ügyfélkezelését jellemzi”

– közölte a politikus.

A javaslat szerint minden szolgáltatónak kötelező lenne:

  • személyes ügyfélszolgálatot fenntartani legalább heti három napon;
  • biztosítani, hogy telefonon 5 percen belül ügyintézőhöz jusson az állampolgár;
  • 24 órán belül érdemben válaszolni minden online megkeresésre – ismertette Rónai Sándor.

„Ezentúl, ha a szolgáltatás kimarad, vagy a szolgáltató hibázik, akkor ne az állampolgárnak kelljen bizonyítania, hogy igaza van, hanem a szolgáltatónak. Mi, baloldaliak, mindig az emberek mellett fogunk állni, mert baloldalinak lenni nem divat kérdése!”

– emelte ki.

Videó:

(Demokratikus Koalíció/Facebook)

Valódi Hírek