Fennakadásokkal küzd a CIB Bank.
Technikai nehézségekkel küzd csütörtökön a CIB Bank, a kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadó rendszerében keletkeztek problémák – szúrta ki a hvg.hu.
Problémák merültek fel az eCommerce-szolgáltatásukkal
A bank tájékoztatása szerint az eCommerce problémájának helyreállítása folyamatban van,
a felhasználók türelmét kérik.
Utoljára februárban volt leállásuk, akkor egy tervezett 30 órás karbantartást jelentettek, amelyben a CIB Bank Online és a mobilalkalmazás nem volt elérhető.
Ennek következtében nem lehetett átutalási megbízást indítani, jóváhagyni. Az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása sem volt elérhető, és a számlatörténet, egyenleg és egyéb adatok, dokumentumok ellenőrzése sem volt lehetséges.
A bankkártyával kapcsolatos műveletek – limitmódosítás, átmeneti kártyablokkolás, virtuális kártya rögzítése, valamint a kártyájával végzett tevékenységekkel kapcsolatos pushüzenet sem működött.
Emellett a befektetési funkciók, a mobilalkalmazás regisztrálása és újraregisztrálása, valamint a withkey tokent igénylő szolgáltatások (például TAK-generálás) sem volt elérhető.
(Kiemelt képünk illusztráció)