Nem volt elég a Neflixtől beszedett pénz: Meghan hercegné boltot nyitott.
Az Instagramon lehet mostantól megvásárolni a Meghan Markle által kiválasztott ruhadarabok sokaságát. Ennek oka, hogy a sussexi hercegné webshopot nyitott.
Mindez nem azt jelenti, hogy ruhatervezésre adta volna a fejét, hiszen sokszor még arra sincs érekezése, hogy kivasalja, vagy legalább kivasaltassa a személyi asszisztensével a ruháit. Csupán annyit tesz, hogy olyan dolgokat árul, amelyek neki tetszenek.
Nem sokat kellett gondolkodnia: minden bézs vagy kék
Amennyiben valaki az ő áruházában vásárol, némi pénz üti Meghan markát. Ahogyan ez várható is volt a hercegnétől, a bolt kínálata nézőponttól függően tekinthető unalmasnak vagy kifinomultnak: kis túlzással minden fehér, kék vagy bézs színű.
Igazán vicces leírásokkal is találkozhatunk a termékek között: egy citrinköves nyakláncról, amely a „boldogság-elvonulás” nevet viseli, megtudhatjuk, hogy képes arra, hogy „befogja a meleg energiát”. Közel ötszáz dollárt kell érte fizetni, de a „meleg energiák” minden bizonnyal sokkal többet is megérnek.
A többi tárgy és ruhadarab is azért tekinthető érdekesnek, mert azok a hercegné ízlését tükrözik. Találhatunk köztük fehér lenvászon blúzt 180 euroért, vagy éppen egy Heidi Merrick által tervezett, „Windsor” nevű selyemruhát 1300 euróért. Utóbbi hasonmását egyébként minden évben legyártja Massimo Dutti töredékáron.
Nem szégyellte felhasználni a gyerekeit sem
A bolt megfelelő reklámozása úgy zajlott, hogy mindössze egy órával a nyitása előtt a hercegné posztolt egy közös képet a gyerekeivel, a megboldogult II. Erzsébet becenevét viselő Lilibethről és bátyjáról, Archieról. Mivel Sussexék jellemzően nem osztanak meg képeket a gyerekekről, ez maximalizálta a Meghanre és a boltjára irányuló figyelmet.
(stern.de nyomán)