Jön a főzőshow: ezen múlhat Meghan Markle karrierje.
Holnaptól megtekinthető lesz a Netflixen Meghan Markle sussexi hercegné főzőshow-ja, amely a „With love, Meghan” címet viseli.
A hercegné úgy harangozta be a főzőshowt, hogy „azáltal újra megtalálta önmagát”. A korábbiakban úgy nyilatkozott – egy kicsit odaszúrva a brit királyi családnak –, hogy nem volt rá lehetősége, hogy konyhai és egyéb, az életstílusát bemutató tartalmakkal foglalkozzon.
Több akar lenni influencernél
Most azonban nem csupán a főzőshow készül, de Meghan lifestyle márkája – amely a metszőollóktól kezdve az orbitálisan drága házi lekvárokig mindent forgalmaz – lényegében a Netflix-egyezménye utolsó termékének visszhangjától függ.
Bár a hercegnének mintegy kétmillió követője van az Instagramon, mégsem szereti, ha influencernek nevezik: ehelyett a „női alapító” és a „vállalkozó” titulusokat érzi inkább magáénak.
A titulus a szerelem része
A People magazinnak adott interjújában tett egy olyan kijelentést is, hogy a „Sussex-rang” a férjével, Harry herceggel közös szerelmi történetük részévé vált.
Ennek értelmezési lehetőségei szinte kimeríthetetlenek, de szerencsére egyszerűbben dekódolható üzeneteket is megfogalmazott. Ezek magára a főzésre vonatkoznak, amelyet Meghan „kreatív folyamat”-ként írt le.
Erről azt mondta a hercegné, hogy „ez az, ami én mindig is voltam”.
Arról is beszámolt, hogy a férje is a főzős énjébe szeretett bele. A kapcsolatuk elejét idézte meg, amelynek során Harry láthatta őt kedvenc kreatív tevékenységének gyakorlása közben.
(dailymail.co.uk/Nyugati Fény)