Ha a középkorba tartunk, jó az irány: Hadházy nem hagyta szó nélkül Lázár ámokfutását.
A MÁV késései világrekordot lassan világrekordot döntenek. Ha ez nem lenne elég, egyre többször kell buszt indítani vonat helyett, emellett a késéssel közlekedő vonatokat nem várják be a csatlakozó járatok sem – írta posztjában Hadházy Ákos független parlamenti képviselő.
Hadházy Ákos Lázár Jánosnak üzent
A független parlamenti képviselő Facebook-bejegyzését változtatás nélkül közöljük alább:
„LÁZÁRI LÁZÁLOM A 46-OS VASÚTVONALON
Január 15-én a Sárbogárdról Bajára tartó vonatnak nem engedték, hogy még négy percet várjon a szokás szerint késő pécsi IC átszálló utasaira.
Helyette az IC tett egy extra megállót Simontornyán és onnan BUSSZAL zötyöghetett tovább, aki Nagydorogra, Tolnára, Szekszárdra, Bátaszékre vagy Bajára akart VONATTAL utazni.
Pontosabban pl. Tolnára azzal sem, erről lentebb…
Ha ez a jövő Lázár szerint, az is csak azt mutatja, hogy a trafikcsaló miniszter egész életében csak a szétlopott vásárhelyi tramtrain és a szabadkai vasút átadásán ült tömegközlekedési eszközön.
Vonattal és busszal utazni nem ugyanaz
Ha a korrupt rozsdaminiszter nem értené, mi volt ezzel a buszozással a baj, néhány szempont:
– aki pl. Bajára akart utazni, az 1 óra 40 perc helyett kb 2 óra 40 perc alatt juthatott haza Sárbogádtól . (Persze ők nem olyan fontosak, mint Szijjártó, aki Szekszárdra is helikopterrel ment.)
– A busz ugyan valóban érint MAJDNEM minden vonat által érintett települést, de pl. a tízezer fős Tolnát (vagy az ezer fős Fácánkertet már ne is említsük) nem.
– Aki vonatra vesz jegyet busz helyett, sokszor azért teszi, mert amikor véletlenül minden működik, a vonat alapvetően kényelmesebb.
A vonat gyorsabb és kényelmesebb
Kevésbé ráz, tágasabb, fel lehet benne állni és mosdó is van benne. Persze a rozsdaminiszter (sárminiszter) ezt nem tudja, soha nem utazott tömegközlekedéssel és nem is fog.
Nem is érdekli a dolog különösebben, nyilván ezért volt az első húzása, hogy leállított már folyamatban levő mozdony- és vagon beszerzéseket.
– Végül azért emlékezzünk újra meg arról, hogy a MÁV a 21. században egy megyeszékhelyre (Szekszárd) és egy megyei jogú városra (Baja) nem képes közvetlen Budapesti vonatot indítani – az átszállásnál meg nem képes még négy percet várni az utasokra.”
(Hadházy Ákos/Facebook)