Sajnos, főleg a kisvállalkozások gyakran csalódnak a különféle marketingesekben, aminek egyszerűen csak az az oka, hogy nem tudták pontosan, milyen tanácsadót válasszanak. Az alábbi szempontok viszont segítenek abban, hogy garantáltan jó reklám marketing céget találjanak. Milyen tehát egy igazán jó marketinges vállalkozás?
Mindig a számunkra legjobban megfelelő ajánlatot adja
A profi reklám marketing cég mindig szem előtt tartja az ügyfelei igényeit. Ez lehet morális észrevétel vagy akár a megrendelő ízléséhez is köthető kérés. Egy példával élve, nem fog olyan témákat javasolni mondjuk a SEO-hoz köthető blogbejegyzéseknél, amely ütközik a megrendelő elveivel vagy értékrendjével. Mindig felméri az ügyfelei igényeit és nem csak abból a szempontból, hogy milyen profitot vár majd a marketing beállítása után.
Az ügyfél árigényeit is szem előtt tartja
Amennyiben megfelelő marketinges céget találtunk, akkor az szinte biztos, hogy olyan ajánlatot fog adni számunkra, amely nekünk is megfelelő. Nem fogja azt mondani, hogy ügyfélként az általunk megadott keretrendszerhez nem tud semmit ajánlani. Egy profi marketinges tanácsadó cég ugyanis minden büdzséhez tud megfelelő javaslattal és stratégiával szolgálni.
Nem fogja hagyni, hogy feleslegesen költsük a pénzünket
Sok olyan vállalkozás, akik egyébként nyitottak lennének egy marketing tanácsadó cég szolgáltatásaira, attól fél a legjobban, hogy a hirdetések kontrollálhatatlan mértékben fogják megterhelni a bankszámlájukat. Szerencsére a megbízható és valóban szakértő marketinges cégek mindig a mi igényeink szerint állítják be a költési limitet. Nem fogják azt mondani, hogy százezreket költsünk egy olyan kampányra, ami már az első teszteknél sem hozott eredményeket. Ráadásul minden esetben úgy állítják össze a költségeket, hogy az nekünk is megfelelő és ár-érték arányban optimális legyen. Erre mindig figyelni fog egy jó marketing cég Budapesten, de vidéken is, hiszen a megfelelő marketing nem csak a fővárosiaknak fontos.
Egy profi marketinggel foglalkozó cég mindig etikus
Vannak bizonyos témák, amiket egy profi marketinges cég semmiképp sem fog ajánlani és vállalni. Ilyenek a félrevezetésnek számító, úgynevezett clickbait címek adása például a marketinghez szükséges PR cikkek esetén. Mindig hiteles és értékes tartalmakat fog ajánlani, és azok a tartalmak soha nem lesznek félrevezetőek, erőszakra vagy csalásra buzdítóak sem.
Nem ígér olyat, ami nem teljesíthető
Nem fog a lehetséges profit érdekében hazudni nekünk. Ha az általunk kínált szolgáltatás vagy termék szerintük nem elég rentábilis, akkor nem fogja elhitetni velünk, hogy az. Az igazán jó marketinges cégek mindig alaposan felmérik a vállalkozás kínálatát, profilját és célcsoportját. Ez alapján készítik el a stratégiát és adnak tanácsokat. Viszont ha azt látják, hogy nem éri meg egy adott terméket jobban hirdetni, akkor nem fogják hagyni, hogy feleslegesen költsünk rá. Vagyis teljes mértékben megbízhatunk az olyan cégekben, akik tényleg őszinték hozzánk.