Mi történt? Leállnak az OTP szolgáltatásai

Figyelmeztették az ügyfeleket.

Az OTP Bank friss közleménye szerint december 9-én este 11 órától, másnap hajnali 2 óráig az ügyfelek fejlesztési okokból nem tudják majd elérni

  • az internetbankot,
  • a mobilbankot,
  • az eBIZ szolgáltatást,
  • az Electrát,
  • a SmartBróker alkalmazást,
  • valamint az OTP által kibocsátott bankkártyákkal kezdeményezett internetes jóváhagyásokat
  • és a Vámpénztári rendszert.

Emellett azt is közölték az ügyfeleikkel, hogy december 10-én hajnali 1 órától hajnali 3 óráig a az OTP Contact Center számlatörténetekhez kapcsolódó telefonos információs szolgáltatása

nem lesz elérhető.

A pénzintézet ügyfelei a bank weboldalán rendszeresen tájékozódhatnak a karbantartásokról, vagy például az előre eltervezett bankszünnapokról is.

 

Valódi Hírek