Valami furcsa dolog történt, miután a Lidl szövetséget kötött az Orbán-kedvenc álcivil szervezettel

Érdekes!

Különös egybeesést szúrtak ki a minap: mióta a Lidl szövetséget kötött a Civil Összefogás Fórummal, a kormánymédiában sorra jelennek meg az üzletet „ajnározó” cikkek.

„Egyik sem reklámként vagy fizetett cikként fut, tehát bizonyára arról van szó, hogy a szerkesztőség szakmai alapon tartja hírértékűnek a játékkonyha akciót és pusztán közérdekű információt közöl azzal, hogy a »slágertermék« olcsóbb, mint tavaly”

– mutatott rá friss Facebook-bejegyzésében Ónody Gomperz Tamás publicista. Posztjához több fotót is csatolt, mintegy szemléltetve az „érdekes egybeesését”:

(Ónody Gomperz Tamás/Facebook)

A CÖF-ről mellesleg nemrég írtunk, Vadai Ágnes DK-s politikus hozzájuk kapcsolódó írásbeli kérdését ugyanis feljelentésként értékelte Polt Péter legfőbb ügyész. Vadai mellesleg arról érdeklődött:

„Honnan volt 1 milliárd forintja a veszteséges Kövess minket 2022 Kft.-nek az ellenzéki politikusokat lejárató kampányra?”

A kérdés úgy merült fel, hogy a 24.hu megírta: a reklámköltéseket ellenőrző Kantar Media szerint 1,066 milliárd forintból kampányolt az ellenzéki politikusok ellen, és állította be őket háborúpártinak az álfüggetlen, fideszes hátterű Civil Összefogás Fórum (illetve a mögötte álló jogi személy, a CÖF–CÖKA) cége, a Kövess Minket 2022 Kft. a nyáron.

Valódi Hírek