Ugrott egy fontos engedély.
A Fővárosi Törvényszék másodszor is a civileknek adott igazat, és megsemmisítette a Déli körvasút környezetvédelmi engedélyét – értesült a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület kedden.
Pedig a történetbe még az egyesület korábbi szóvivője, Vitézy Dávid is beleállt, sőt szerepe volt a beruházás előkészítésében, valamint részt vett a — mint fogalmaztak — “sajtóhadjáratban”, amely a VEKE szerint a helyi lakosokat támadta.
A volt BKK vezérigazgató, valamint egykori közlekedési államtitkár stratégiáját az egyesület azonnal vissza akarja vonatni a kormánnyal, és felszólítják Lázár János építési és beruházási minisztert, hogy készíttessenek egy új, végrehajtható, és főképp finanszírozható tervet.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület bejegyzését változtatás nélkül idéztük:
„Újabb hatalmas civil győzelem az önhitt Vitézy felett:
A Fővárosi Törvényszék másodszor is úgy döntött, a civileknek van igaza és megsemmisítette a Déli körvasút nevű közpénzrablás környezetvédelmi engedélyét.
Pedig a kormányzat mindent bevetett. Sajtóhadjáratot indítottak a civilek lejáratására, amelybe a végén még maga Vitézy Dávid is beszállt, hazug és a helyi lakosságot támadó >>véleménycikkét<< második napja tartja címlapon az index.
Ezzel jól magára is húzta az ügyet, persze eddig is tudható volt, hogy személyesen ő felelt ennek a beruházásnak az előkészítéséért. Személyesen
ő akart bosszút állni a helyieken,
mert nem tetszett neki, hogy azok nem ájultak el az elképzeléseitől.
Most mindenki láthatja, milyen is az, amikor Vitézy Dávid >>szakmát gyakorol<<.
Pedig arra számítottak, hogy a bíróságra nyomást tudnak gyakorolni. A MÁV, jó kiskutya módjára már a mai naptól vágányzárakat rendelt el, hogy a kivitelező V-híd azonnal nekieshessen a fáknak.
Munkavégzés így nem lehetséges, és az összes egyéb (pl. vasúthatósági, építési stb.) engedély is kuka. A lemondott vonatok már visszakerülni nem tudnak, így az utasok szívják meg, tökéletesen bemutatva a való helyzetet, hogy a kormányzat és a MÁV számára a kivitelező (és a nekik már tavaly februárban kifizetett 101 milliárdos előleg) sokkal fontosabb, mint az utasok.
Még pontosabban: az utasok (és az adófizetők) egyáltalán nem számítanak.
Most talán végiggondolják az illetékesek, hogy két méretes pofon után nem kellene beleállni a harmadikba is (harmadszor is ugyanígy fognak járni), és végre normális szakmai előkészítést kell végezni, amit nem önjelölt hülyegyerekek irányítanak.
Egyben ez jókora figyelmeztetés az ezeket alkalmazó polgármesterek számára is (Karácsony Gergely, Veres Pál), hogy a lila hályogot nem ártana levenni a szemükről.
Felszólítjuk a kormányt és Lázár János illetékes minisztert, hogy a Vitézy által hazugságokra alapozva összetákolt BAVS nevű stratégiát (amelynek ez a projekt volt a vezérprojektje) azonnal hatállyal vonja vissza és készíttessen új, végrehajtható és finanszírozható stratégiát!
Vitézy itt iddogál kedélyesem Sárváry Istvánnal, a kivitelező V-híd vezérével (később ezt bírta erre mondani neki ez a dolga…) Facebook
Az első, Vitézy feletti civil győzelem posztja:
2022. február 17.: Facebook
A Déli körvasút projektről részletes összefoglalónk ebben a 2022. január 9-i posztunkban található: Facebook
A VEKE szakmai álláspontja még 2020-ból: Facebook„
(VEKE/Facebook)