Nekik megérte. Ezzel is biztos, jól járt valaki.
Rogán Antal kabinetirodája hozta nyilvánosságra a 2022 őszén kötött szerződéseket. A hvg.hu az összesített adatok alapján számolta ki, mennyi ment el a „bombás” nemzeti konzultációra.
Októberben nettó 3,4 milliárd forintot, míg decemberben nettó 1,2 milliárd forintot költött az
„Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok”
ellátására a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Kft.-nél és a Lounge Design Kft.-nél. Ez a 4,6 milliárd forint a bombás plakátkampányra ment el.
A hétvégén nyilvánosságra hozták a nemzeti konzultáció számait is. Szentkirályi Alexandra elsöprő erejű győzelemként számolt be az „eredményről”. És azt is elmondta, hogy csak a technikai költség volt több mint 2,7 milliárd forint.
Így tehát az egész konzultáció költsége:
Több mint 7 milliárd forintra rúg.
Az Orbán-kormány tavaly októberben indította a Brüsszel-ellenes plakátkampányt. Az utcán felbukkanó plakátokon a brüsszeli szankciókat bombaként ábrázolták. Mindezt azzal egy időben, hogy Oroszország bombázza Ukrajnát.